515
Well-known member
Ik ga mijn best doen om dit cringefest binnen de 2 weken op te lossen. Vandaar de comeback. Dan kan ik weer in stilte verdwijnen.
Onze Messias
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga mijn best doen om dit cringefest binnen de 2 weken op te lossen. Vandaar de comeback. Dan kan ik weer in stilte verdwijnen.
Ach, ze zou niet de eerste zijn die mij naar de verdoemenis helpt. Een jaar of drie therapie en ik ben er wel weer bovenop.
Maar nee, terug naar K-town.Zo meer richting Gent was het toch, hé...![]()
De verachting door @Mulan
Het verraad door @Wannez
- veracht en onbelangrijk gevonden worden (Jesaja 53:3; Mattheüs 26:67, 68)
De werderopstandingvoor dertig zilverstukken verraden worden (Zacharia 11:12, 13; Mattheüs 26:14, 15).
Alles puzzelstukken vallen samen!op de derde dag een opstanding krijgen (Mattheüs 16:21; 28:5-7).
Zo meer richting Gent was het toch, hé...![]()
Misschien ben ik je ooit al tegengekomen!Maar nee, terug naar K-town.
Die kans zit er wel in ja. Die kerel waarbij je nog eens achterom keek en “miauwkes!” dacht.Misschien ben ik je ooit al tegengekomen!
ok spidermanDie kans zit er wel in ja. Die kerel waarbij je nog eens achterom keek en “miauwkes!” dacht.
We hebben er hier zelfs 1 gehad die vol trots zijn biefstuk fotografeerde na een airfryer behandeling. Die is geëindigd in een wit kleed op een bankje.
![]()
Tziet er niet uit maar twas ieg geen taaie lap. Kwam nog veel sap uit.
Heb m'n pensen voor maandag er ook maar ingesmeten
Dan heb je gelogen over je leeftijd!Die kans zit er wel in ja. Die kerel waarbij je nog eens achterom keek en “miauwkes!” dacht.
Trouw trouw ... we zitten hier niet op een fast track he!Tis te hopen hé dat ze helemaal overtuigd geraakt van @Slyke , ik wens ze alle geluk toe! (mits ik naar den trouw mag komen)
Dan heb je gelogen over je leeftijd!
ik zie al waar het mis loopt.
Ik heb geduld hoor! Ik kan een mooie locatie aanraden in het Brugse ommelandTrouw trouw ... we zitten hier niet op een fast track he!

Maar @Slyke wil dat ik regio Gent verhuis!Ik heb geduld hoor! Ik kan een mooie locatie aanraden in het Brugse ommeland![]()
Gentbrugge?Maar @Slyke wil dat ik regio Gent verhuis!