MisterV
Well-known member
Oei, weer zo’n stoute post van mij, nog meer strafAfspreken=\= daten met iemand!![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei, weer zo’n stoute post van mij, nog meer strafAfspreken=\= daten met iemand!![]()

Klopt.Afspreken=\= daten met iemand!![]()
Nog een chance dat ze buiten mijn afstand- en leeftijdrange valt. Nu, als ze weer naar Kortrijk komt wil ik wel een oogje dichtknijpen ivm die leeftijd.Hij heeft nog niet gesnapt dat niemand tweede keuze wil zijn...![]()
Ik ben dan ook een herkauwer.Als je het met food gaat vergelijken dan is het toch al een paar keer voorgeknabbeld geweest.
Alles kan kapot, ook statistiek.*Droge kuch*statistisch gezien hoor ik jou met 2j te overleven.
binnen de 2 weken
Is dat een belofte?Dan kan ik weer in stilte verdwijnen.

Nee, van jou.Ha gij zijt zo ene, tis altijd de schuld van de vent![]()
Is dat een belofte?![]()
Ik zal je mijn vrije datums doorsturen in PM xoxoDus na anderhalve maand ist al tijd voor de volgende? Dan hebben we nog een week of twee?
@xAnyana zo vanaf januari, wanneer past dat voor u? Ha ja, want:
Ah bon Brugge is te ver om zelfs af te spreken! Maar voor de juiste persoon wil ik altijd verhuizenNog een chance dat ze buiten mijn afstand- en leeftijdrange valt. Nu, als ze weer naar Kortrijk komt wil ik wel een oogje dichtknijpen ivm die leeftijd.

Ach, ze zou niet de eerste zijn die mij naar de verdoemenis helpt. Een jaar of drie therapie en ik ben er wel weer bovenop.Toch tot je weer een man naar de verdoemenis geholpen hebt.
Zo meer richting Gent was het toch, hé...Ah bon Brugge is te ver om zelfs af te spreken! Maar voor de juiste persoon wil ik altijd verhuizen![]()