Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is hip tegenwoordig. = bonuspunten en ervaringspuntenRefurbished noemen ze dat de dag van vandaag
Enkel als er EERST verbeteringen werden aangebracht waardoor je eigenlijk terug nieuwstaat hebt. Ik heb geen gerefurbished model.Refurbished noemen ze dat de dag van vandaag

Zware mis/gebruiksporen?Enkel als er EERST verbeteringen werden aangebracht waardoor je eigenlijk terug nieuwstaat hebt. Ik heb geen gerefurbished model.![]()
Krassen en deukenZware mis/gebruiksporen?
Batterij houd het maar een paar minuten meer vol.Zware mis/gebruiksporen?
InBatterij houd het maar een paar minuten meer vol.

Nope! Da's geen mankement hier!Batterij houd het maar een paar minuten meer vol.

Niet meer of minder dan de "gebruiker"!Zware mis/gebruiksporen?
En verandert ge dat dan soms in een ander speeltje?Ik ben niet te blussen. Mijn batterij gaat eeuwen mee.

Koud water op kappen! =afkoeling of kortsluiting.Ik ben niet te blussen. Mijn batterij gaat eeuwen mee.
De toon is gezet. Ik ga mijn best moeten doenIk heb op anderhalf jaar met 4 mannen van hier afgesproken

Oh zoveel vuile opmerkingen dat ik hier op kan maken.Koud water op kappen!

Gij zit daar toch ook +- aan?De toon is gezet. Ik ga mijn best moeten doen![]()

Ge zijt nog jong hé, dat is niet te vergelijken met die refurbished modellen.Oh zoveel vuile opmerkingen dat ik hier op kan maken.
Nee itt een echte batterij ga ik niet kortsluiten![]()
HehGij zit daar toch ook +- aan?![]()
Nuja al mijn vrienden zijn van BG, als ge die meetelt dan wel?
Maar ik ben niet precies mee waar je nu op doelt. Alvast ene de laatste maanden. Maar wie zijn al die andere dan? 
Ja, refurbished is wel prijs kwaliteit top voor de sporadische gebruiker die geen hoge eisen stelt.Nope! Da's geen mankement hier!![]()