Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik dacht dat Durex die vooral aanraadt voor "massage" van de clitoris...Allé ik vind die wel oké. En ja da droogt rapper op maja![]()
EasyGlide Waterbasis Glijmiddel - 150 ml - EasyToys
EasyGlide glijmiddel waterbasis is huidvriendelijk (dermatologisch en klinisch getest en beoordeeld), water- en vetvrij en hebben een optimale PH-waarde.www.easytoys.be
Hmmmz die ken ik niet dus gewoon glijmiddel maar dat tintelt? Hopelijk niet te straf dan want als mensen dat tijdens de seks gebruiken![]()
Da's wel het voordeel van de gewone Durex glijmiddels dat die wel "eetbaar" zijn.Maar als ge siliconenbasis neemt kunt ge dan euhm wel niet meer uhm andere dingen tussendoor doen of erna of als ge per ongeluk aan uw mond zit of kweetniYou get the point
![]()

Goedgekeurd!Uhm ik heb gewoon korte kousjes grotendeels?

Allé hup, regel nu eens een date tussen jullie twee of gaat dat hier even stroef gaan als bij Spidey?Goedgekeurd!![]()
Wat niet deed? Glijmiddel gebruiken?Ja met een ex die dat allemaal niet deed was dat geen zo'n issue![]()
Of heb je het nu over oraal en andere dingen? 
Ja maar das wel groot flesje, degene waarover ik het had heb ik en das wel totaal iets anders, ook maar 1-2 drupjes van nodig :> Maar dus geen ervaring met die! Misschien dat die ook al helpt.Ik dacht dat Durex die vooral aanraadt voor "massage" van de clitoris...
Da's wel het voordeel van de gewone Durex glijmiddels dat die wel "eetbaar" zijn.
Dat tintelend gedoe waarschijnlijk niet...![]()
"Oraal en andere dingen"Wat niet deed? Glijmiddel gebruiken?Of heb je het nu over oraal en andere dingen?
![]()
Ik vind dat nu eigenlijk wel een wansmakelijk gedoe, die "snoksokken" van jou.Als @Slyke snokt heeft hij ook genoeg aan een kort kousje.
(binnenkopper hé!)
Die snoksokken gaan al veel langer dan mij mee hier. Zelf geen ervaring mee.Ik vind dat nu eigenlijk wel een wansmakelijk gedoe, die "snoksokken" van jou.
Ahja dan kunt ge dat niet voor hebben of minder zeker"Oraal en andere dingen"
Staat dat al niet in het topic?Ik vind dat nu eigenlijk wel een wansmakelijk gedoe, die "snoksokken" van jou.
Mag ik een post plaatsen in het "ik heb nog nooit"-topic?
Ik heb nog nooit snoksokken gebruikt...
Waarschijnlijk mag ik dan bij @Mulan gaan in dezelfde ban-kelder....

Ik plaats eerst een hele serieuze post over leeftijdsverschil en zo en dat het niet bedoeld was om @xAnyana haar hart te veroveren, dan zou het opeens wel heel erg ackward zijn om een uurtje later toch een date te fixen...Allé hup, regel nu eens een date tussen jullie twee of gaat dat hier even stroef gaan als bij Spidey?

Wel, een massagedate héEen sensuele massage daarentegen...

Dat zou wel heel héééél erg vlot zijn ivm hem ze. Nog niet eens privé gestuurd of gebeld en al meteen op date!Allé hup, regel nu eens een date tussen jullie twee of gaat dat hier even stroef gaan als bij Spidey?
Totaal niet awkward zo een massage date@xAnyana 'tje....: Ik wil heel graag op massage-date met jou!
Vooral... als je nog nooit echt een goede massage gekregen hebt, daar moeten we eens verandering inbrengen.

Smooth!@xAnyana 'tje....: Ik wil heel graag op massage-date met jou!
Vooral... als je nog nooit echt een goede massage gekregen hebt, daar moeten we eens verandering inbrengen.

Sja, als jullie liever de Spidey-toer opgaan en eerst 3 maanden chatten en bellen. In die periode passeer ik ongetwijfeld wel eens in Brugge met mijn flanellen hemdje.Dat zou wel heel héééél erg vlot zijn ivm hem ze. Nog niet eens privé gestuurd of gebeld en al meteen op date!
"Ik ben nog nooit op massage-date geweest".Totaal niet awkward zo een massage date![]()
Hangt ervan af of massagesalons meetellen."Ik ben nog nooit op massage-date geweest".
Hoeveel verdrietige smileys zou die krijgen?
@Slyke begrijp de hint aub!Dat zou wel heel héééél erg vlot zijn ivm hem ze. Nog niet eens privé gestuurd of gebeld en al meteen op date!
Tijd voor terug een serieuze reactie?Sja, als jullie liever de Spidey-toer opgaan en eerst 3 maanden chatten en bellen. In die periode passeer ik ongetwijfeld wel eens in Brugge met mijn flanellen hemdje.