Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Als dat zo is hebben ze elkaar goed gevonden... Precies een conversatie tussen 2 AI's.

Op de vraag “Hoe kan Spider-Man best een date versieren met zijn crush?” geeft chatGPT het volgende:

9-BC7-C82-F-4202-4-B27-B0-E5-9-A5-EF690-B156.png

Sommige van die conversaties lijken idd wel alsof ze door iets als chatGPT gegenereerd kunnen zijn 🤓

Je weet toch dat ik van een groen blaadje hou? Hij is nog geen 40. 🤪
Oh in that case 😏
Net geen 40 (nog een week of 2...) dus nog net binnen uw range!

Van mij geen klachten over het Kortrijkse accent, ik ben er zelf mee gezegend 🤩

Maar sorry, ik doe lekker verder met @Mulan . En 11 jaar jonger is mij iets te jong. Voor jou zal het dus tweede keus vleeswaren worden. @Slyke , 't is aan u!
En meteen weer afgebroken 😭 11 jaar is iets te jong maar ik sta we nog op de lijst :thinking:
Tbh ik sta op de eerste rij als fan om te zien hoe het verdergaat met jij en Mulan! In mijn hoofd positief natuurlijk 😇
Ik weet nu nog altijd niet hoe oud @Slyke is, is het net onder 40 of boven :unsure:

😇 In het onze voorlopig ook nog positief! 💪

slyke is ouder dan mij, maar gene bompa. 🤫
Fack das mij zo net wel teveel. Ik mik eerder op dertigers :( Maar aan de andere kant ervaren mannen :thinking: Welja depends van de ervaringen :unsure:
Momomo, als dat niks wordt met @Mulan en ik over de zware depressie ben die mij dat gaat opleveren zal ik wel eens roepen.

🤩
Jfc, ik voel mij precies zo'n speelgoedhondje dat ge erbij kunt nemen wanneer ge het nodig hebt. En ondertussen ergens in ne hoek in de kamer ligt te rotten :unsure:

Jfc, ik voel mij precies zo'n speelgoedhondje dat ge erbij kunt nemen wanneer ge het nodig hebt. En ondertussen ergens in ne hoek in de kamer ligt te rotten :unsure:
Ochere 🫂
Ik kan er niet aan doen dat ik gevangen zit in @Mulan haar klauwen 😇 Mulan doesn't share food dus ja 🤷‍♂️

Maar er moet niemand in de hoek van de kamer liggen rotten, @Slyke zal zich met plezier over u ontfermen.

Ja ik heb ook straf gekregen 🥲

Maar dus, @xAnyana :oi22:
Ze geeft al hints, kijk maar :

Idd. Hoe afspreken? haar terplekke bevriezen effkes buiten en je ergens gezellig binnen doen.
Naar analogie van de uit de context getrokken quotes topic.

Als ge bij vrouwen tss de lijnen kunt lezen komt ge letterlijk alles te weten...

blow-mind-mind-blown.gif

Dus again, ik zou niet twijfelen @MisterV

(ze kunnen wel wreed zijn tegen elkaar zelle)

Terug
Bovenaan