Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Niet zo héél dicht, maar wel "bereikbaar" (half uurtje rijden ofzo)

Als @MisterV in de range past, dan ik ook... 😇
Ehhhhh dat heb ik niet helemaal gezegd. Of toch niet serieus. Eigenlijk is 40 al op het einde van mijn range :unsure: Ik weet ook niet hou oud @MisterV exact is! Maar bon... Komt jullie inspiratie om (+/-) 11 jaar jongere dames te scoren van @kay-gell? :hurrr:
Als dat hier niet meer marcheert met @Mulan : Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse. En tis maar een half uurtje rijden. (van mijn werk)
Geen idee van de leeftijdrange, maar omgekeerd geldt dit dan ook:

Dus ge moogt nog efkes op de wachtlijst blijven :oi22:

Niemand wil graag het dutske zijn dat op de tweede plaats komt...
Dus toch even herhalen:

Dit is geen gezwam, maar ik i had vroeger een collegae uit Brugge (Zedelgem eigenlijk).
Ik was zo verliefd op haar Brugse accent, niet normaal !

Dus Brugse BG-meisjes hebben sowieso een streepje voor! Altijd!
Een beetje zoals onze ruigen met zijn flanellen hemdjes...
Zoals Mulan al zei helaas geen Brugse maar wel een Kortrijkse! Ik ben enkel begin dit jaar naar hier verhuisd :D Ik vind mijn accent zelf niet zo tof maar de meeste zeggen dat het meevalt 🙈

Eigenlijk is 40 al op het einde van mijn range :unsure:

giphy.gif

Ehhhhh dat heb ik niet helemaal gezegd. Of toch niet serieus. Eigenlijk is 40 al op het einde van mijn range :unsure: Ik weet ook niet hou oud @MisterV exact is! Maar bon... Komt jullie inspiratie om (+/-) 11 jaar jongere dames te scoren van @kay-gell? :hurrr:
Net geen 40 (nog een week of 2...) dus nog net binnen uw range!
Zoals Mulan al zei helaas geen Brugse maar wel een Kortrijkse! Ik ben enkel begin dit jaar naar hier verhuisd :D Ik vind mijn accent zelf niet zo tof maar de meeste zeggen dat het meevalt 🙈
Van mij geen klachten over het Kortrijkse accent, ik ben er zelf mee gezegend 🤩

Maar sorry, ik doe lekker verder met @Mulan . En 11 jaar jonger is mij iets te jong. Voor jou zal het dus tweede keus vleeswaren worden. @Slyke , 't is aan u!

Terug
Bovenaan