MisterV
Well-known member
Ik gun hem een nieuw flanellen hemdje en een frikandel uit de airfryer.Je mag slyke dus ook iets gunnen hoor.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gun hem een nieuw flanellen hemdje en een frikandel uit de airfryer.Je mag slyke dus ook iets gunnen hoor.![]()
(ook al doet hij wel pogingen om op een goed blaadje te komen, dat moet ik wel toegeven).

Ja, ze lijkt mij echt wel een schatje, ja!Ze is van Kortrijkse afkomst.
Maar het is wel een schatje!![]()

POIDHJa, ze lijkt mij echt wel een schatje, ja!![]()
Hoe toon je foto's van een karakter?POIDH

Slyke kan ook foto's van zijn "karakter" posten maar dan gaan de mods ingrijpen wegens NSFW/18+.Hoe toon je foto's van een karakter?![]()
Niet akkoord.POIDH
Wel akkoord.Hoe toon je foto's van een karakter?![]()
Ik heb al straf moeten schrijven van coldplayke wegens het verkeerd posten in slowchat...Slyke kan ook foto's van zijn "karakter" posten maar dan gaan de mods ingrijpen wegens NSFW/18+.

Het laat me koud noch warm... Die band ehIk heb al straf moeten schrijven van coldplayke wegens het verkeerd posten in slowchat...
@Ruigen Das : fan van de muziek van Chris Martin en zijn bandje?
Ehhhhh dat heb ik niet helemaal gezegd. Of toch niet serieus. Eigenlijk is 40 al op het einde van mijn rangeNiet zo héél dicht, maar wel "bereikbaar" (half uurtje rijden ofzo)
Als @MisterV in de range past, dan ik ook...
Ik weet ook niet hou oud @MisterV exact is! Maar bon... Komt jullie inspiratie om (+/-) 11 jaar jongere dames te scoren van @kay-gell?
Als dat hier niet meer marcheert met @Mulan : Ik heb al de nodige ervaring met een Brugse. En tis maar een half uurtje rijden. (van mijn werk)
Geen idee van de leeftijdrange, maar omgekeerd geldt dit dan ook:
Dus ge moogt nog efkes op de wachtlijst blijven![]()
Zoals Mulan al zei helaas geen Brugse maar wel een Kortrijkse! Ik ben enkel begin dit jaar naar hier verhuisdNiemand wil graag het dutske zijn dat op de tweede plaats komt...
Dus toch even herhalen:
Dit is geen gezwam, maar ik i had vroeger een collegae uit Brugge (Zedelgem eigenlijk).
Ik was zo verliefd op haar Brugse accent, niet normaal !
Dus Brugse BG-meisjes hebben sowieso een streepje voor! Altijd!
Een beetje zoals onze ruigen met zijn flanellen hemdjes...
Ik vind mijn accent zelf niet zo tof maar de meeste zeggen dat het meevalt 
Net geen 40 (nog een week of 2...) dus nog net binnen uw range!
Van mij geen klachten over het Kortrijkse accent, ik ben er zelf mee gezegendZoals Mulan al zei helaas geen Brugse maar wel een Kortrijkse! Ik ben enkel begin dit jaar naar hier verhuisdIk vind mijn accent zelf niet zo tof maar de meeste zeggen dat het meevalt
![]()

Jamaarja, tis gij die aanpapt met mijn collega hé. Ik heb nog nikske geshared!Daar gaat je "Joey doesn't share food"?![]()
Uwe laptop toch wel? Want alle communicatie verloopt via jouw nummer.Jamaarja, tis gij die aanpapt met mijn collega hé. Ik heb nog nikske geshared!

Hij heeft er stiekem op ingebrokenUwe laptop toch wel? Want alle communicatie verloopt via jouw nummer.![]()