MisterV
Well-known member
Een BMW en Rolex?En zijn er nog zo kinky attribuutjes die algemeen bekend zijn hier op het forum, maar waarover niemand iets zegt?
Je ziet hoe lang ik al uit de running ben...En weet ge wat er het ergste van allemaal is?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een BMW en Rolex?En zijn er nog zo kinky attribuutjes die algemeen bekend zijn hier op het forum, maar waarover niemand iets zegt?
Je ziet hoe lang ik al uit de running ben...En weet ge wat er het ergste van allemaal is?
BrutoloontopicEn zijn er nog zo kinky attribuutjes die algemeen bekend zijn hier op het forum, maar waarover niemand iets zegt?

Guy van Sande, jij hier?
Ik moet nu wel eerlijk bekennen dat het karoo hemdje op dat vrouwenlijf wél geslaagd is...Tot nu toe is enkel @Ruigen Das overtuigd van de romantische krachten van flanellen karookes op mannenlijven zunne, TRAP NIET IN DIE VAL, @Slyke !!!
Was dat moedwillig foutieve informatie verschaffen?Je ziet hoe lang ik al uit de running ben...

Toch nog veel liever dat vrouwenlijf zonder dat hemdje errond.Ik moet nu wel eerlijk bekennen dat het karoo hemdje op dat vrouwenlijf wél geslaagd is...
T was perongeluk!Was dat moedwillig foutieve informatie verschaffen?![]()
Die foto's mogen hier niet gepost worden. Anders opnieuw straf schrijven.Toch nog veel liever dat vrouwenlijf zonder dat hemdje errond.
Ik heb genoeg fantasie om dat in te vullen hoorDie foto's mogen hier niet gepost worden. Anders opnieuw straf schrijven.

T was perongeluk!
Misschien heeft Libelle wel nog een forum?

Een goeie fantasie is een pluspunt in elke relatie!Mijn fantasietjes zijn van mijzelf. Zolang het daar bij blijft en ik in t echt flink ben![]()

Ik schrijf just niks van straf!Maar to the point, want we zijn afgeweken:
Is de straf al geschreven en gepost in het handschrift topic?

Oei? En dit is al zo prachtig!![]()
Zo kan je het ook interpreterenOK, misschien moet ik ze nog wat naar boven schuiven op mijn wachtlijst. Wat je allemaal niet met komkommer + glijmiddel + touw kan uitspoken
Vooraf een energiedrankje en achteraf een ijsje, iedereen content.
Neu gewoon het 2de deel van de zin.
Te laat uw hemdjes besteld, hé.
Niks van! Enkel de mooie dame en mij, we zullen ons wel bezig houden zonder uKheb het nu aan
Kom mij maar Nemen!! (@xAnyana en de onbekende deerne...)
Scheur dit flanellen hemdje van mijn lijf, like there's no tomorrow!!

ElaEn ik blijf weer helemaal alleen over...
Eenzaam...
Verdrietig...
![]()

Neu gewoon het 2de deel van de zin.
Je hadWe zijn effectief aan het "daten" om er een term op te plakken.
gereageerd...
daten houdt wel degelijk in dat je elkaar irl ook leert kennen! 
Have fun!Niks van! Enkel de mooie dame en mij, we zullen ons wel bezig houden zonder u
*Begint haar tongspier al te oefenen*
Ela![]()

Ik ben nog nooit naar een musical van Studio 100 geweest.

40-45 is bvb ook een studio 100 MusicalWat een verschil tussen het officieel forum en Zwam.
Hier karoo hemdjes, voorbindattracties, airfryers, fantasietjes, .. het kan niet op!
En ginder... een Studio 100 musical!![]()

Ik heb het vooral voor de retro kleedjes in die 40-45 musicalWat een verschil tussen het officieel forum en Zwam.
Hier karoo hemdjes, voorbindattracties, airfryers, fantasietjes, .. het kan niet op!
En ginder... een Studio 100 musical!![]()