GETHEZ
Well-known member
Dit kan ik hier niet meer serieus Nemen eh!!!Nee enkel haar en mij![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit kan ik hier niet meer serieus Nemen eh!!!Nee enkel haar en mij![]()

Te laat uw hemdjes besteld, hé.Dit kan ik hier niet meer serieus Nemen eh!!!
Maar het bespaart wel op de gasrekening.Da's niet ecologisch!
(Noch legaal.)
Eens uw horizonten verleggen van een forum met 95% venten naar het Flairforum?En ik blijf weer helemaal alleen over...
Eenzaam...
Verdrietig...
![]()
Ah? Kan je mij daar introduceren?Eens uw horizonten verleggen van een forum met 95% venten naar het Flairforum?

En zelf passende kleuren...Heu? Waar hebde hij dat besteld dat ge dat zo rap binnenhebt?

Als ik van die 5% vrouwen hier dan ook nog de leukste kan strikken heb ik geen behoefte aan het Flairforum. Je staat er alleen voor makker!Ah? Kan je mij daar introduceren?![]()
Je staat er alleen voor makker!
Je weet toch dat venten die zo het slachtoffer uithangen weinig aantrekkelijk zijn? Zo gaan er niet veel happen op dat Flairforum!
Ik wist het niet van die flanellen hemdjes...
En van die airfryers ook al niet...
![]()
En zijn er nog zo kinky attribuutjes die algemeen bekend zijn hier op het forum, maar waarover niemand iets zegt?Hup, koop u een airfryer, flanellen hemdjes en wees een beetje meer zelfzeker. Binnen de kortste keren ben je van't straat!
Iets met sokken en frikandellen, maar dat heb ik nooit begrepen eerlijk gezegdEn zijn er nog zo kinky attribuutjes die algemeen bekend zijn hier op het forum, maar waarover niemand iets zegt?

Tot nu toe is enkel @Ruigen Das overtuigd van de romantische krachten van flanellen karookes op mannenlijven zunne, TRAP NIET IN DIE VAL, @Slyke !!!Je weet toch dat venten die zo het slachtoffer uithangen weinig aantrekkelijk zijn? Zo gaan er niet veel happen op dat Flairforum!
Hup, koop u een airfryer, flanellen hemdjes en wees een beetje meer zelfzeker. Binnen de kortste keren ben je van't straat!