MisterV
Well-known member
Je ziet dat ze véél te warm heeft met dat hemdje, t staat helemaal open, ze zou het beter uittrekken.En dus de flanellen hemdjes niet, hé?
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet dat ze véél te warm heeft met dat hemdje, t staat helemaal open, ze zou het beter uittrekken.En dus de flanellen hemdjes niet, hé?
![]()
Ik zal me wel over haar ontfermenJe ziet dat ze véél te warm heeft met dat hemdje, t staat helemaal open, ze zou het beter uittrekken.

Is ze een beetje jouw type of is het enkel om het hemdje te doen?Ik zal me wel over haar ontfermen![]()

En dus de flanellen hemdjes niet, hé?
![]()
Ik heb nog nooit koud gehad in mijn (nieuw) flanellen hemdje
Als het hier over XXXL worsten gaat verhuis ik naar zwam voor de mods boos worden hoor.Ik weet niet of dat dé soundtrack is die je wenst tijdens die 'activiteiten'.
Ze hebben wel een XXXL worst.... Stel dat ze daarover beginnen in de film...

Werkt dat niet contraproductief?Als ze daarover beginnen in de film is het hét moment om het één en ander boven te halen![]()
Mee eens dat dat behoorlijk libidoverlagend is.Werkt dat niet contraproductief?
Het zijn wel de Romeo's, hé.
Zeer zeker.Is ze een beetje jouw type of is het enkel om het hemdje te doen?![]()
Het eerste of het tweede?Zeer zeker.

Ik heb de worst weggedaan bij slowchat...Als het hier over XXXL worsten gaat verhuis ik naar zwam voor de mods boos worden hoor.

Ik weet niet of ik dat geloof...Ik heb nooit strafstudie gekregen op school.
Smart move, bij deze post ik dit hier:Als het hier over XXXL worsten gaat verhuis ik naar zwam voor de mods boos worden hoor.
Als ze daarover beginnen in de film is het hét moment om het één en ander boven te halen![]()

Door jou?daar werd pas bij gevogeld
I choose not to disclose this matter in any form or way...Door jou?
Zolang ik geen strafpunten krijg beschouw ik het niet als strafstudie.Ik weet niet of ik dat geloof...
Je hebt een paar dagen geleden nog strafstudie gekregen van coldplayke hier op het forum...
Met andere woorden: ge hebt uw straf dus nog niet geschreven?Zolang ik geen strafpunten krijg beschouw ik het niet als strafstudie.
You have the right to remain silent.I choose not to disclose this matter in any form or way...