Mulan
Well-known member
Jij hebt... Er van geproefd?Vooral dat slipje was lekker!
Helaas niet te zien op mijn foto!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt... Er van geproefd?Vooral dat slipje was lekker!
Helaas niet te zien op mijn foto!

Bij vrouwenslipjes, hé...
Ik zal het er maar meteen bij zeggen voor de slechte verstaanders!![]()

![]()
Er is er eentje teleurgesteld nu..![]()
Jij een voorkeur voor slipjes met niet-natuurlijke lijnen, ik voor vrouwen met natuurlijke lijnen. Iedereen content zeker?De fetish zijn slipjes die niet de natuurlijke lijnen volgen van een klassieke slip
![]()
TF? Neuhaus als het niet anders kan maar liefst Godiva. Leonidas komt mijn huis niet in!
Dan was het Mulan! SorrysorrysorryTF? Neuhaus als het niet anders kan maar liefst Godiva. Leonidas komt mijn huis niet in!
Waarom vermeldt niemand plas- of poepseks bij hem?Wrap-up van de dag: Kay-gell wordt graag gepakt door een voorbindlul, afgewisseld met choking/extreme bondage/roleplay, got it!

Ze zitten nog in de ontkenningsfase.Waarom vermeldt niemand plas- of poepseks bij hem?![]()
Kjell en zijn lief of de anderen?Ze zitten nog in de ontkenningsfase.
AllemaalKjell en zijn lief of de anderen?

Uiteraard, alleen met de platte hand, dat geeft minder schade.Euh... Geen vuisten gebruiken bij mij aub!![]()
Omdat we daar al vanuit gingen bij @kay-gell.Waarom vermeldt niemand plas- of poepseks bij hem?![]()
Wel entertainend!2 venten willen een vrouw versieren, maar zijn enkel bezig over zichzelf, met op elkaar te kappen, of met penis te vergelijken. Dat is niet erg high value alpha hé boys.![]()

ik onthoud vooral je fascinatie voor voorbinddildo’s.2 venten willen een vrouw versieren, maar zijn enkel bezig over zichzelf, met op elkaar te kappen, of met penis te vergelijken. Dat is niet erg high value alpha hé boys.
Focus u eens op de dame, dat werkt veel beter.
Bvb:
Uiteraard, alleen met de platte hand, dat geeft minder schade.

Let's skip the movie and go straight (pun intended) to dessert baby.ik onthoud vooral je fascinatie voor voorbinddildo’s.
Dus euhmmm wanneer cinemadate?![]()