MisterV
Well-known member
Telelenzen zorgen ervoor dat dingen samengedrukt lijken. Zeer handig inderdaad om iets kleiner te doen lijken, kwestie dat het niet afschrikt.Telelenzen zijn tegenwoordig nochtans goed betaalbaar, hoor!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Telelenzen zorgen ervoor dat dingen samengedrukt lijken. Zeer handig inderdaad om iets kleiner te doen lijken, kwestie dat het niet afschrikt.Telelenzen zijn tegenwoordig nochtans goed betaalbaar, hoor!
Eigenlijk stond er op: "Ondanks onze mooie jaren samen, denk ik dat het tijd wordt dat we elk onze eigen weg gaan."En heeft uw ex het briefje eigenlijk gelezen of onmiddellijk weggesmeten?
Vraag het haar eens? Je mag ze hebben hoor, hou er wel rekening mee dat ze grote exemplaren gewend is. T zal niet lang duren met 5 cm.En heeft uw ex het briefje eigenlijk gelezen of onmiddellijk weggesmeten?
En waardeert ze intelligentie en humor in de slaapkamer?Vraag het haar eens? Je mag ze hebben hoor, hou er wel rekening mee dat ze grote exemplaren gewend is. T zal niet lang duren met 5 cm.
Van waar is ze dat gewend trouwens?dat ze grote exemplaren gewend is

Nee, ze voelde haar bedreigd door mijn intelligentie en vond mijn intelligente humor niet grappig. T was te moeilijk.En waardeert ze intelligentie en humor in de slaapkamer?
Sorry, hoe graag je er ook naar vist, geen dickpick als bewijs voor jou.Van waar is ze dat gewend trouwens?![]()
Does that turn you on?Je kan ook altijd een pic doorsturen van een ander favoriet lichaamsdeel, ter compensatie...
Een vuistje-pic of zoiets...
Niet echt, ik heb een andere fetish, die vermakelijker is...Does that turn you on?

Maar het is mijn favoriete lichaamsdeelJe kan ook altijd een pic doorsturen van een ander favoriet lichaamsdeel, ter compensatie...
Een vuistje-pic of zoiets...

Een vuistje?Maar het is mijn favoriete lichaamsdeel![]()

Zeg eens, waar en wanneer is uw volgend dragqueen optreden?Niet echt, ik heb een andere fetish, die vermakelijker is...![]()
Efficiëntie troef, toch?Een vuistje?![]()
Nee dat ander ding. Begrijpend lezen hé! Weinig intelligentie wat betreft slaapkamerdingen bij jouEen vuistje?![]()

Voor hem of voor haar?Efficiëntie troef, toch?

Euh... Geen vuisten gebruiken bij mij aub!Voor hem of voor haar?![]()

Vooral dat slipje was lekker!Lap, mag ik nog gaan uitleggen waarom ik negligeekes uitdeel in een bejaardentehuis!![]()