Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt dat het plat is gevallen...?Tis plots stil![]()
Ze wachten allemaal af tot Xanyana antwoordt welke het is!Tis plots stil![]()
*xAnyana, sorry doet me cringenZe wachten allemaal af tot Xanyana antwoordt welke het is!
Tssss.... Denk Leonidas darling!*xAnyana, sorry doet me cringen![]()
Chocolade ofcourse!

Ja maar is toch chocolade? Ik weet dat het Manons zijnTssss.... Denk Leonidas darling!![]()

Het "jasje" is witte chocolade!Ja maar is toch chocolade? Ik weet dat het Manons zijn![]()

Da stond al in haar post, slummekeJa maar is toch chocolade?
He?Da stond al in haar post, slummeke
xAnyana vindt manons geen "chocolade"Da stond al in haar post, slummeke

Wat stond er eigenlijk op dat briefje?Ik liet eens een lief briefje en een doos chocolade achter. Het briefje vloog bij het papier en de doos ergens achteraan de kast. Dan weet je ook wel hoe het zit![]()
Geen idee meer. Iets in de trant van "ik mag dan een auto met kleine spoiler hebben, de rest is groot genoeg"?Wat stond er eigenlijk op dat briefje?
Oh!Geen idee meer. Iets in de trant van "ik mag dan een auto met kleine spoiler hebben, de rest is groot genoeg"?
Her was dus een veredelde dickpic eigenlijk?Ik doe niet aan dickpics, alleen het echte werk hier.Oh!Her was dus een veredelde dickpic eigenlijk?
Telelenzen zijn tegenwoordig nochtans goed betaalbaar, hoor!Ik doe niet aan dickpics, alleen het echte werk hier.