Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof ik ooit verder dan 20km van mijn voordeur geraak!Als ge twijfelt over mijn geaardheid moet ge maar is tot hier komen ipv er over te zeveren eh

Voilà, daar stopt het dan eh voor uAlsof ik ooit verder dan 20km van mijn voordeur geraak!![]()
Daar kan ik perfect mee leven!Voilà, daar stopt het dan eh voor u

Amai, Ruigen Das ziet er dan wel heel, euhm, vrouwelijk uitDank je om me op de hoogte te brengen van je date met Ruigen Das, hopelijk hebben jullie nummers uitgewisseld?![]()

Gij kunt toch ni lezen mijn gedacht, of ge maakt er uw eigen gedacht telkens van... Das ook een manier van iets te willen begrijpen ehDank je om me op de hoogte te brengen van je date met Ruigen Das, hopelijk hebben jullie nummers uitgewisseld?![]()
Amai, Ruigen Das ziet er dan wel heel, euhm, vrouwelijk uit![]()
Gelle vult de context maar in gelijk ge wilt, ik heb verduidelijkt daarna, anders moogt ge niks meer zeggen als ge het daarna niet verduidelijkt eh, maar uw idee is blijkbaar uw eigen geworden moet ge ni op mij steken ehWat heb ik verkeerd gelezen?![]()
Da's wel ne ruigen hè!!!Amai, Ruigen Das ziet er dan wel heel, euhm, vrouwelijk uit![]()
Heb ik al verduidelijkt dat ik zelf gene ruigen zen, is een inside joke, maarja, context en invulling ehDa's wel ne ruigen hè!!!
Als ge twijfelt over mijn geaardheid moet ge maar is tot hier komen ipv er over te zeveren eh
Je Taton ?
Toch gezellig, zo een beetje verwarring zaaien. Zijn het nu @Slyke en @Ruigen Das die op first dates komen?