Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bevestigt gij nu gewoon wat ik daarvoor al zei?
Een C-attest is maar een papierke, ik mag tenminste die grote muil gebruikenBevestigt gij nu gewoon wat ik daarvoor al zei?
C attest wel earned

Ik ging jullie net alleen laten se, ik pikte een leuke vibe op tussen jullie 2!![]()
Jaren 50 style vent die zijn vrouw onderhoudt. Past echt in het modale BG plaatje.
Geen filmkenner dus, weeral minpuntenJaren 50 style vent die zijn vrouw onderhoudt. Past echt in het modale BG plaatje.
Ik weet dat gij uw "5 minuutjes me-time" alleen maar met films hebt, ik heb nog altijd een voorkeur voor het echte werk.Geen filmkenner dus, weeral minpunten
BronIk weet dat gij uw "5 minuutjes me-time" alleen maar met films hebt, ik heb nog altijd een voorkeur voor het echte werk.
Bron
Imdb?
Van zolang dat ge genen bioman (of power ranger voor de jeugd onder ons) zijt, ist allemaal goe

OK https://www.google.com/search?q=spoiler+"190+cm"Minimum 1m90, voor de rest is doorsnee prima hoor!![]()
En... Yw nieuwe vriendin vindt dat okee en zo?Ik neuk de buurvrouw om daar mijn broodjes te bakken #amateurdagezijt

En... Yw nieuwe vriendin vindt dat okee en zo?![]()

Tegenwoordig is da allemaal normaal![]()
vorige maand vond je dat rondvogelen van een partner niet zo normaal... 
![]()
Zijn 't worstenbroodjes?Mja voor mezelf gelden andere regels.
En ja m'n broodjes moeten toch gebakken worden hé
![]()