MisterV
Well-known member
Gelukkig was het maar een klein spoilerke!Sorry, dat was misschien idd ietje te intensief gisteren.
#enthousiasmeIsMoeilijkInTeTomen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig was het maar een klein spoilerke!Sorry, dat was misschien idd ietje te intensief gisteren.
#enthousiasmeIsMoeilijkInTeTomen
Daarmee dat zitten vandaag zo'n zeer doet.
Neen, ik merk gewoon op dat ge vandaag wat prikkelbaarder zijt, that is all, niks om u over te schamen zeOK, als gij 't zegt.

Euhm... Ik weet dat je een blinddoek om had, maar wat ik gebruikte was geen "klein spoilerke"Gelukkig was het maar een klein spoilerke!

You guys are just kinkyEuhm... Ik weet dat je een blinddoek om had, maar wat ik gebruikte was geen "klein spoilerke"![]()
Dat was wel niet afgesproken hé! #metooEuhm... Ik weet dat je een blinddoek om had, maar wat ik gebruikte was geen "klein spoilerke"![]()
Is dat niet standaard first date-gedoe?You guys are just kinky

FTFYIs dat niet standaard fist date-gedoe?![]()
Ge leert bij...
Hoe groot was zijn spoiler?Met jou misschien niet, maar met die kerel die me toefluisterde dat hij "MisterV, V is voor Verleiding!" Was toen hij me een wijntje wou trakteren wel! :Unsure:
Of toch niet...Hoe groot was zijn spoiler?
Die heeft véél minpunten te compenseren. C-attest!
Azo een kleintje
Daske, zo te lezen heb jij gigantisch veel te compenseren!Die heeft véél minpunten te compenseren. C-attest!
Neenee, want kijk maar hoe groot mijne spoiler wel ni isDaske, zo te lezen heb jij gigantisch veel te compenseren!

Jup.... Even indrukwekkend als de Kjell zijn 3 vuisten!Neenee, want kijk maar hoe groot mijne spoiler wel ni is
SPOILER

Ge durft nieNeenee, want kijk maar hoe groot mijne spoiler wel ni is
SPOILER