MisterV
Well-known member
Ik snap wel dat jij, met dat je met een metertje van 5 cm toekomt, dat je "neusje" noemtIk denk niet dat ze jouw neus bedoelde, hoor...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap wel dat jij, met dat je met een metertje van 5 cm toekomt, dat je "neusje" noemtIk denk niet dat ze jouw neus bedoelde, hoor...

Nochtans, ik ben heel goed met formol…Ik sta dat ene lichaamsdeel waarover ik géén onzekerheden heb niet af voor creatieve uitdagingen hoor!
Weliswaar het neusje van de zalm...Ik snap wel dat jij, met dat je met een metertje van 5 cm toekomt, dat je "neusje" noemt![]()

Maar alle gekheid op een stokje*Ik snap wel dat jij, met dat je met een metertje van 5 cm toekomt, dat je "neusje" noemt![]()
)Als het riekt naar zalm zal je hem toch eens moeten wassen.Weliswaar het neusje van de zalm...![]()
Het hangt er doorgaans van af hoe groot van een lul je bent, niet hebt.Maar alle gekheid op een stokje*
Hoeveel plezier de centimeters geven zit hem toch voor een groot deel in hoeveel voorspel er eerst aan te pas komt?
* (snap je hem)

Correctie: "hangt af van de kwaliteit van het voorspel"Het hangt er doorgaans van af hoe groot van een lul je bent, niet hebt.![]()
FTFY
Ik zou zeggen, we zijn al helemaal verslingerd aan elkaar, maar met 5 cm valt er niet veel te verslingeren.
Gelukkig hebben jullie al min of meer dezelfde lengte!Ik zou zeggen, we zijn al helemaal verslingerd aan elkaar, maar met 5 cm valt er niet veel te verslingeren.
Did someone summon me??
Met een zeer grote foutenmarge...Gelukkig hebben jullie al min of meer dezelfde lengte!
Ja, die Elton John deed het hem wel...

Ik ga dat hier rap compenseren met een streepje Brutus.Ja, die Elton John deed het hem wel...![]()
De rechtse is nochtans lekker groot!![]()
De linkse, voor alle duidelijkheid...

Komkommersoep voor wie de rest van het jaar?Met een zeer grote foutenmarge...
Nu nog ons BMI gelijktrekken.