Probeer eens met een wobbly stem: “do you beliehieve in remorse after love?”In mijn hoofd klinkt het op de tonen van Soldiers of Love.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer eens met een wobbly stem: “do you beliehieve in remorse after love?”In mijn hoofd klinkt het op de tonen van Soldiers of Love.![]()
Wanneer gaat gullie eens echt batsen?
Alez, dus nog efkes wachten op het batsen dus, want in mijn hoofd zijn jullie brave, katholieke jongens.zijn bijna verloofd zelfs.

Zoek eens op het liedje “fuck me in the ass cause i love jesus”.Alez, dus nog efkes wachten op het batsen dus, want in mijn hoofd zijn jullie brave, katholieke jongens.![]()
Zoek eens op het liedje “fuck me in the ass cause i love jesus”.
thank you for making me holy,
Groot in de zin van lichaamslengte of andere soorten lengtes?Ik heb een voorkeur voor mannen die groot zijn

Ik ga er van uit dat er een gezond evenwicht is, eens je 1m90 bent.Groot in de zin van lichaamslengte of andere soorten lengtes?
Defineer groot![]()

Ja lap, ik zit daar 6 cm onderIk ga er van uit dat er een gezond evenwicht is, eens je 1m90 bent.![]()
Which redeeming values heeft ie dan?Ppfff, @Wannez zelfs 10cm, gelukkig deel ik ook compensatiepunten uit!
Zijn to....taal gebrek aan vooroordelen!Which redeeming values heeft ie dan?

Ja lap, ik zit daar 6 cm onder
(lichaamslengte hé!)

Slechts 5 centimeter eronder trouwens![]()
5 cm onder die 12 cm, dan schiet er niet veel meer over hoor(All jokes aside: aangezien voor de meeste vrouwen alles vanaf 12cm grootte prima is, ga ik niet tegendraads doen. Het is vooral wat je er mee doet dat telt)

En die 12 cm zit al onder het gemiddelde...5 cm onder die 12 cm, dan schiet er niet veel meer over hoor![]()

De ene compenseert met zijn BMI, de andere met zijn BMW. Voor elk wat wils op BG!En die 12 cm zit al onder het gemiddelde...
Ik compenseer met mijn BMI...![]()
Jah lap, en commentaar geven op iemand zijn gewicht mag dus OOK al niet meer he?!?En die 12 cm zit al onder het gemiddelde...
Ik compenseer met mijn BMI...![]()

)