Slyke
Well-known member
Maar dat is even hard een "maatstaf" voor mij als het merk van je auto.![]()
Al een chance... (geen BMW hier
)Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dat is even hard een "maatstaf" voor mij als het merk van je auto.![]()
)Jana had liever een 25'er gehad en zit nu opgescheept met een 20. Ochere.Jah lap, en commentaar geven op iemand zijn gewicht mag dus OOK al niet meer he?!?
(Maar dat is even hard een "maatstaf" voor mij als het merk van je auto.)
Deze grafiek is best een boost voor mijn ego

Hij is blijkbaar ook te mager.Ik ben afgehaakt bij Blind Getrouwd, maar over gewicht heb ik niks zien passeren in de pers.
Het ging vooral over dat het wat ruiger mag precies...![]()

Grafiek omtrek en lengte verwisseld misschien?Deze grafiek is best een boost voor mijn ego![]()

Ha, is't echt? Maar enfin...Hij is blijkbaar ook te mager.
Met dat ze dat zei nadat ze seks hebben gehad ben ik nu wel in de war over wat er nu precies te mager was![]()

Met mijn skills qua interpreteren van grafieken is nog niks misGrafiek omtrek en lengte verwisseld misschien?![]()

En niemand hier die je kan tegenspreken, handig!Met mijn skills qua interpreteren van grafieken is nog niks mis![]()

Gelukkig maar, anders moest ik je veroordelen tot materialistische klojo!Al een chance... (geen BMW hier)

Kom eens meten?En niemand hier die je kan tegenspreken, handig!![]()

Ik sta dat ene lichaamsdeel waarover ik géén onzekerheden heb niet af voor creatieve uitdagingen hoor!Aaaah, moeten we anders een wedstrijdje ervoor organiseren?
@Squidward is HEEL creatief met dit soort uitdagingen! Ik garandeer niet dat je je lichaamsdelen mag houden wel in dat geval!
Hola, over welk heb je dan wél onzekerheid?Ik sta dat ene lichaamsdeel waarover ik géén onzekerheden heb niet af voor creatieve uitdagingen hoor!
Kom eens meten?Hola, over welk heb je dan wél onzekerheid?

Ik denk niet dat ze jouw neus bedoelde, hoor...Ik sta dat ene lichaamsdeel waarover ik géén onzekerheden heb niet af voor creatieve uitdagingen hoor!
Did someone summon me??Ik ben afgehaakt bij Blind Getrouwd, maar over gewicht heb ik niks zien passeren in de pers.
Het ging vooral over dat het wat ruiger mag precies...![]()