Dat zijn toch niet de enige waar je dat gevoel bij hebt?Wanneer gaat gullie eens echt batsen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn toch niet de enige waar je dat gevoel bij hebt?Wanneer gaat gullie eens echt batsen?
Wie zou jij nog koppelen?Dat zijn toch niet de enige waar je dat gevoel bij hebt?
@Wannez en @Vrouwtje TheelepelWie zou jij nog koppelen?
je vergeet de belangrijkste@Wannez en @Vrouwtje Theelepel
@Wannez en @Myllana
@Wannez en @BlackOccult
@Wannez en @coldplayke
@Wannez en @Tha_nOn
@Wannez en @Tanuki_
@Wannez en @pretoogje
@Wannez en @Str8_6
@Wannez en @nestorius
@Wannez en @Remake
Nee hoor, @Loser heeft zichzelf uit mijn post gemod.je vergeet de belangrijkste
Ooch, schattig, die ontkenning van de prille liefde.Nee hoor, @Loser heeft zichzelf uit mijn post gemod.
Ge zijt wannez en xanyana vergeten@Wannez en @Vrouwtje Theelepel
@Wannez en @Myllana
@Wannez en @BlackOccult
@Wannez en @coldplayke
@Wannez en @Tha_nOn
@Wannez en @Tanuki_
@Wannez en @pretoogje
@Wannez en @Str8_6
@Wannez en @nestorius
@Wannez en @Remake
In mijn hoofd zijn die al gekoppeld.Ge zijt wannez en xanyana vergeten
Volgens mij zijn ze elkaar wel waardIn mijn hoofd zijn die al gekoppeld.
Daarboven, @xAnyana is veel te goed voor @Wannez. Die reserveren we voor coole dude @recipe4hate.

Is dat een hint?Volgens mij zijn ze elkaar wel waard
Laten we de Limburgers maar voor de Limburgers houden.

Hangt ervan af hé, als het binnen de eerste 3 dates was dan valt het nog binnen de BG norm van niet-preutsheid.Ah, jij was een beetje preuts![]()
Wou hij u achteraf betalen?Laat ons zeggen dat het eerder aanvoelde als "die is gewend van naar de hoeren te gaan" en minder als "we beleven hier een intiem moment tussen 2 mensen die elkaar leuk vinden".![]()

We gaan het kort houden (so did he!Wou hij u achteraf betalen?![]()
): mocht hij dat gedaan hebben, had IK er tenminste WEL iets aan gehad! 
We staan er wel in. Remoser4hate is niet tegen te houden (en niet te weerstaan, sorry aan alle andere tags, maar eigenlijk niet sorry).Nee hoor, @Loser heeft zichzelf uit mijn post gemod.
We gaan het kort houden (so did he!): mocht hij dat gedaan hebben, had IK er tenminste WEL iets aan gehad!
![]()
Er was je iemand te "snel" af met dat grapje!Had hij 50€ op het nachtkastje gelegd achteraf?![]()
Een nick change naar Remorse4fterlove dringt zich op.We staan er wel in. Remoser4hate is niet tegen te houden (en niet te weerstaan, sorry aan alle andere tags, maar eigenlijk niet sorry).
Dat klinkt als een onuitgebracht liedje van ChèrEen nick change naar Remorse4fterlove dringt zich op.
In mijn hoofd klinkt het op de tonen van Soldiers of Love.Dat klinkt als een onuitgebracht liedje van Chèr