MisterV
Well-known member
Jep, de enige ter wereld met lactose intolerantie! Betrapt![]()
Eindelijk kunnen we een gezicht op je plaatsen, pas die profielfoto maar aan!

En te zeggen dat die mens in België is geboren.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jep, de enige ter wereld met lactose intolerantie! Betrapt![]()
Eindelijk kunnen we een gezicht op je plaatsen, pas die profielfoto maar aan!

Dus je wil zeggen dat je NIET op hem lijkt?Jep, de enige ter wereld met lactose intolerantie! Betrapt
En te zeggen dat die mens in België is geboren.

I wish.

Eentje met chronisch geldtekort die elke dag eet op kosten van haar vrienden en valt op kleine mannen? Al die rode vlaggen weer!I wish.![]()
En de WiFi pikt!Eentje met chronisch geldtekort die elke dag eet op kosten van haar vrienden en valt op kleine mannen? Al die rode vlaggen weer!

Niks meer alfamale dan een hoefsmid die op de manège toekomt in zijn Land Rover.Ik kan lassen en solderen.
Ieuw, ene die met zijn handen werkt of wat?!?Niks meer alfamale dan een hoefsmid die op de manège toekomt in zijn Land Rover.
Jah, lap... @Wannez2!Wel ja, de alfamale voor de paardenmeisjes en dan kan ik als bèta aanpappen met de leuke vrouwen?
Puur voor een affaire hé. Voor de schone schijn en zijn geld blijft ze wel samen met Jean-Jacques ook al weet heel de manège dat die eigenlijk al jaren aanpapt met Cathérine.Ieuw, ene die met zijn handen werkt of wat?!?
*Imiteer het hooghartige gesnuif van de echte elite*
Ik heb het stiekem meer voor Emily haar looksEn de WiFi pikt!
Nee, voor 1 keertje had ik het op de looks alleen!![]()

Knappe madam maar minder mijn type.Ik heb het stiekem meer voor Emily haar looks![]()
I moved in both worldsJah, lap... @Wannez2!

Ben doordat wel benieuwd naar het uiterlijk en persoonlijkheid van Wannez. Lijkt me een heerlijke vent.
Feit dat hij geen Kaygell uiterlijk heeft is al een plusplunt en das niets persoonlijk tegen Kaygell maar zelf ben ik op een punt gekomen in mijn leven dat het allemaal niet meer zo strak en glad moet zijn plus een 40ger is toch weer wat anders dan een twintiger.
Wanneer gaat gullie eens echt batsen?
Wie weet hebben ze dat al gedaan?Wanneer gaat gullie eens echt batsen?