Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
I don't know, ik vind een man die badass kan budgetteren (zonder aan kwaliteit in te boeten :fingerguns_r: ) aantrekkelijker dan "whoehoew, ik kan met een bloedhete stift metaal laten smelten!" 🤷🏼
Op ieder potje kan nochtans een dekseltje worden gesoldeerd :cool:

Dan zijde gij sapiosekueel aangelegd zegt??

Zeg maar een saapje

Wel nu, dan ben ik een Beaaar

Ik kan badass budgetteren én solderen in de zin van hete staaf + metaal. Over andere hete staven zal ik zelfs in zwam maar zwijgen zeker :unsure:

Wel geen BMW, geen Rolex en geen budget om een paard te onderhouden. En mijn Flikflak uurwerk is gepikt toen ik 10 jaar was, dat trauma heb ik nog altijd niet verwerkt.

Ik kan badass budgetteren én solderen in de zin van hete staaf + metaal. Over andere hete staven zal ik zelfs in zwam maar zwijgen zeker :unsure:

Wel geen BMW, geen Rolex en geen budget om een paard te onderhouden. En mijn Flikflak uurwerk is gepikt toen ik 10 jaar was, dat trauma heb ik nog altijd niet verwerkt.
+1 voor het FlikFlak uurwerk

Ooooh een nieuwe romance 😍
Naaaaaah, straks gaat hij ontdekken dat ik bloed uit mijn geslachtsorgaan en scheten laat in bed, ik ga ontdekken dat hij zijn teennagels knip op plaatsen waar ik niet eens aan wil denken nu en zijn snotjes opeet en BAM! KLAAR ERMEE! 😈

Naaaaaah, straks gaat hij ontdekken dat ik bloed uit mijn geslachtsorgaan en scheten laat in bed, ik ga ontdekken dat hij zijn teennagels knip op plaatsen waar ik niet eens aan wil denken nu en zijn snotjes opeet en BAM! KLAAR ERMEE! 😈
Je moet uw irritaties rond uw ex nu niet op mij gaan projecteren omdat ik toevallig bijna uw buurman ben hé. Als lactose intolerante mens laat ik nooit scheten.

Dating: you meet someone.
You can’t believe she/he is single.
You discover why she/he is single.
Repeat!

Als lactose intolerante mens laat ik nooit scheten.
images

Eindelijk kunnen we een gezicht op je plaatsen, pas die profielfoto maar aan!

Terug
Bovenaan