Mulan
Well-known member
Een oprechte vraag aan jou. Wat is er mis met solden? Meer specifiek mannen die solden doen?Uhm tegen wie, en in de hoeveelste persoon ben je bezig?? Bit confused here![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een oprechte vraag aan jou. Wat is er mis met solden? Meer specifiek mannen die solden doen?Uhm tegen wie, en in de hoeveelste persoon ben je bezig?? Bit confused here![]()
I don't know, ik vind een man die badass kan budgetteren (zonder aan kwaliteit in te boetenGewoon niet zo badass als kunnen solderen
#thatisall
) aantrekkelijker dan "whoehoew, ik kan met een bloedhete stift metaal laten smelten!" 
Op ieder potje kan nochtans een dekseltje worden gesoldeerdI don't know, ik vind een man die badass kan budgetteren (zonder aan kwaliteit in te boeten) aantrekkelijker dan "whoehoew, ik kan met een bloedhete stift metaal laten smelten!"
![]()

Ik heb eerst andere zaken te regelen hoor. Daarna mag Cupido beginnen pijlen schieten.
Laat een mens eens eerst zijn scheiding met manieren afhandelen, viskes werpen is voor daarna.
Amai da's rap geregeld bij jullie!Ik kan badass budgetteren én solderen in de zin van hete staaf + metaal. Over andere hete staven zal ik zelfs in zwam maar zwijgen zeker![]()

+1 voor het FlikFlak uurwerkIk kan badass budgetteren én solderen in de zin van hete staaf + metaal. Over andere hete staven zal ik zelfs in zwam maar zwijgen zeker
Wel geen BMW, geen Rolex en geen budget om een paard te onderhouden. En mijn Flikflak uurwerk is gepikt toen ik 10 jaar was, dat trauma heb ik nog altijd niet verwerkt.
Naaaaaah, straks gaat hij ontdekken dat ik bloed uit mijn geslachtsorgaan en scheten laat in bed, ik ga ontdekken dat hij zijn teennagels knip op plaatsen waar ik niet eens aan wil denken nu en zijn snotjes opeet en BAM! KLAAR ERMEE!Ooooh een nieuwe romance![]()

't Is niet omdat het nog niet geregeld is dat er niet gezwamd mag wordenAmai da's rap geregeld bij jullie!![]()

Der zullen er een paar HEEL blij zijn dat te lezen!'t Is niet omdat het nog niet geregeld is dat er niet gezwamd mag worden
Die regeling heeft ook weinig te maken met mijn capaciteiten met allerhande soorten hete staven.

Je moet uw irritaties rond uw ex nu niet op mij gaan projecteren omdat ik toevallig bijna uw buurman ben hé. Als lactose intolerante mens laat ik nooit scheten.Naaaaaah, straks gaat hij ontdekken dat ik bloed uit mijn geslachtsorgaan en scheten laat in bed, ik ga ontdekken dat hij zijn teennagels knip op plaatsen waar ik niet eens aan wil denken nu en zijn snotjes opeet en BAM! KLAAR ERMEE!![]()
Ik wel.Je moet uw irritaties rond uw ex nu niet op mij gaan projecteren omdat ik toevallig bijna uw buurman ben hé. Als lactose intolerante mens laat ik nooit scheten.

Red flag!Ik wel.![]()

Dating: you meet someone.Naaaaaah, straks gaat hij ontdekken dat ik bloed uit mijn geslachtsorgaan en scheten laat in bed, ik ga ontdekken dat hij zijn teennagels knip op plaatsen waar ik niet eens aan wil denken nu en zijn snotjes opeet en BAM! KLAAR ERMEE!![]()
Klopt, die pakt u nog eens graag droog in de kakker!Volgens vadertje staat ben ik nog niet single![]()
Als lactose intolerante mens laat ik nooit scheten.