Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik die dacht dat je de erecode "what happens in slowchat, stays @slowchat" ook volgde...
Je zakt zowaar NOG meer in mijn achting!
*Hooghartig gesnuif*
BREEK!Voor sommige mensen breek ik die regels. Dus je kan je speciaal voelen op een bepaalde manier.
Wild om zich heen trappende puber gespot!Voor sommige mensen breek ik die regels. Dus je kan je speciaal voelen op een bepaalde manier.

Wild om zich heen trappende puber gespot!
Of toch iemand in midlifecrisis![]()
Die comeback kwam laat.Bleiter gespot.
Hij compenseert voor de keren dat hij te vroeg komtDie comeback kwam laat.

Hij was op onze kosten pintjes aan het drinkenDie comeback kwam laat.

Was het maar waar. Pittig dagje school.Hij was op onze kosten pintjes aan het drinken![]()
Het mag al eens! Toch slecht weer in de voortuin momenteel.Was het maar waar. Pittig dagje school.
Ik dacht direct: "precies toch wel bijna oud genoeg wat dat bestaat toch al lang niet meer, dat tijdschrift?"Ergernis van vandaag: artificiële intelligentie dat veronderstelt dat ik stukken ouder ben dan echt en mij vandaag een superaanbieding doorstuurt voor Plus Magazine...
Mocht het nu nog een abonnement zijn voor P-Magazine...
pnws.be
Je zou het niet zeggen, maar P-Magazine is blijkbaar pas gestopt op papier in 2017.Ik dacht direct: "precies toch wel bijna oud genoeg wat dat bestaat toch al lang niet meer, dat tijdschrift?"

Hoe oud? Want voor mij was het wèl parate kennis dat het niet meer bestond en ik heb dat dan nog nooit gekocht of gezocht zelfs!Je zou het niet zeggen, maar P-Magazine is blijkbaar pas gestopt op papier in 2017.
![]()
P-magazine stopt op papier: 8 legendarische covers
Het februarinummer van P-magazine wordt de laatste editie op papier. Niet getreurd voor de liefhebbers: vanaf april zou er een betalende onlineversie klaar moeten zijn. Een icoon verdwijnt uit de rekken van dagbladhandelaars, daarom zetten wij de meest legendarische covers op een rijtje.www.hln.be
Nog niet zo oud dus...![]()

Ik heb dat nog gekocht als student...Hoe oud? Want voor mij was het wèl parate kennis dat het niet meer bestond en ik heb dat dan nog nooit gekocht of gezocht zelfs!![]()

Op uwen pas staat den ene datum.. op uw diploma den anderen... Komt goed!Ik heb dat nog gekocht als student...
Maar hoe lang is dat alweer geleden?
Als je ouder wordt, dan durft het geheugen al eens tegenpruttelen...
Toch maar Plus magazine overwegen dan?![]()

Op uwen pas staat den ene datum.. op uw diploma den anderen... Komt goed!![]()