Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opletten met het kopen van sokken en zakdoeken van "eigen kweek"!Een annonce op fb marktplaats: "massa babykleren te koop wegens stopzetting kweekprogramma "![]()

Kennen we hem?![]()
Deze namiddag visite!

Het is een haar. Cfr gebrek aan slagroom.Kennen we hem?![]()

)Aiai begint er ni aan!Het is een haar. Cfr gebrek aan slagroom.
(En ben ik zo een feeder?)

Tsss... We hebben zelfs 2 volledige huizen!

BG style!Tsss... We hebben zelfs 2 volledige huizen!![]()

Heeft Wannez u gedumpt dan?Tja, als ik jou niet kan krijgen...
![]()
Eigenlijk heeft geen van ons...Heeft Wannez u gedumpt dan?
In mijn hoofd was het andersom.

Ik weet dat dit hier niet het taalfouten topic is, maar ik heb dan toch maar hier de spelfouten verbeterd.What happens in the analen van BG stays in the analen van BG...
Foei, dan nog de foute schrijfwijze toepassenIk weet dat dit hier niet het taalfouten topic is, maar ik heb dan toch maar hier de spelfouten verbeterd.

![]()
Lesley-Ann Poppe heeft een I-cup maar draagt nooit een beha. Is dat gezond?
“Omdat ik bijna geen beha’s in mijn maat kan vinden, draag ik er zelden één.” Lesley-Ann Poppe gaat, zoals steeds meer vrouwen, het liefst behaloos door het leven. Maar is dat wel een goed idee als je grote borsten hebt? Gaan ze dan niet hangen? Een borstweefseltherapeute geeft alle tips voor...www.hln.be
I’ll just leave this here![]()
Tip: plaats foto’s in legging; schifting volgens het leven zoals het is!De ene is de andere niet. Ik heb het geld en de energie niet om met iedereen op date te gaan die me liket (dat zouden 800 dates zijn als vrouw met 1 maand Tinder op de teller) én ik heb 1 week op 2 de dochter dus dat wordt zwaar proppen dan!
![]()

Dus ik moet afgewezen worden omdat ik +-30dagen/jaar iets draag dat je daarom nog niet eens zeker ziet?!?Tip: plaats foto’s in legging; schifting volgens het leven zoals het is!![]()

Het is niet afgewezen worden hè, gewoon niet aangewezen maar dat merk je niet (behalve dan in aantal ontvangen swipes, maar daar gaat het net om, enkel de echt geïnteresseerde kern eruithalen!)Dus ik moet afgewezen worden omdat ik +-30dagen/jaar iets draag dat je daarom nog niet eens zeker ziet?!?
Waarom ben jij dan op date gegaan met mij eigenlijk?![]()