Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ik heb het hun eens gevraagd vlak voor mijn ban, hee, zijde gelle man en vrouw, maar ik kon niet afleiden uit hun antwoord of het voor te lachen was of niet.
@Str8_6 zat toch niet op discord 🤔
Forumgebruikertje toch, heb je nu nog niet in de gaten dat @Str8_6 en @Mulan in het echt getrouwd zijn? Dat is hier maar een uitgebreid theatertje dat ze opvoeren hier op het forum. Thuis poepen die tot de vonken eraf vliegen na zo een dagje forum.

@Wannez is hun zoon vermoed ik.

Ik wou oprecht dat ik wist waarover het ging. :laugh:
@Str8_6 als we triootje gaan doen, wie is dan de 3de partij? Ik mag voor jou hopen dat het een man is?
Ik ga je niet delen met een vrouw hee dat je dat maar weet en ik ga ook geen vrouw liggen kussen en strelen oh hell nah.:nono:

@Str8_6 als we triootje gaan doen, wie is dan de 3de partij? Ik mag voor jou hopen dat het een man is?
Ik ga je niet delen met een vrouw hee dat je dat maar weet en ik ga ook geen vrouw liggen kussen en strelen oh hell nah.:nono:
Het moet Theelepeltje zijn, die moet je niet gaan strelen, lepeltje-lepeltje is voldoende.

Het is vrouwtje theelepel. Ik ben zeker dat je daar niks op tegen zou hebben. De andere optie is @515 maar die was precies wel heel enthousiast..

Terug
Bovenaan