GETHEZ
Well-known member
Op discord? Al efkes ze...Hoelang was dat al bekend dat pretoogje en str8_6 een koppel zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op discord? Al efkes ze...Hoelang was dat al bekend dat pretoogje en str8_6 een koppel zijn?
Hoelang is efkesOp discord? Al efkes ze...
Een tijdje...Hoelang is efkes
Ik heb het hun eens gevraagd vlak voor mijn ban, hee, zijde gelle man en vrouw, maar ik kon niet afleiden uit hun antwoord of het voor te lachen was of niet.
@Str8_6 zat toch niet op discord![]()
Forumgebruikertje toch, heb je nu nog niet in de gaten dat @Str8_6 en @Mulan in het echt getrouwd zijn? Dat is hier maar een uitgebreid theatertje dat ze opvoeren hier op het forum. Thuis poepen die tot de vonken eraf vliegen na zo een dagje forum.Ik heb het hun eens gevraagd vlak voor mijn ban, hee, zijde gelle man en vrouw, maar ik kon niet afleiden uit hun antwoord of het voor te lachen was of niet.
@Str8_6 zat toch niet op discord![]()
er is precies nog werk aan.Vers van de pers :
: support:
Ik denk bij de drop down weler is precies nog werk aan.
Edit: in de quote werkt het dan wel?

Jonge, toch, wij hebben onze BG-jubilé al gevierd.Hoelang was dat al bekend dat pretoogje en str8_6 een koppel zijn?
Mensen die trouwen en niks aan hun omgeving laten weten...Jonge, toch, wij hebben onze BG-jubilé al gevierd.

Het 1 sluit het ander niet uit. Voor die memorabele nacht heb ik een scheiding voor over.
Het moet Theelepeltje zijn, die moet je niet gaan strelen, lepeltje-lepeltje is voldoende.Ik wou oprecht dat ik wist waarover het ging.
@Str8_6 als we triootje gaan doen, wie is dan de 3de partij? Ik mag voor jou hopen dat het een man is?
Ik ga je niet delen met een vrouw hee dat je dat maar weet en ik ga ook geen vrouw liggen kussen en strelen oh hell nah.![]()
Ik wou oprecht dat ik wist waarover het ging.
@Str8_6 als we triootje gaan doen, wie is dan de 3de partij? Ik mag voor jou hopen dat het een man is?
Ik ga je niet delen met een vrouw hee dat je dat maar weet en ik ga ook geen vrouw liggen kussen en strelen oh hell nah.![]()
En afwisselen ook niet?Ik wou oprecht dat ik wist waarover het ging.
Op 6 seconden tijd?En afwisselen ook niet?

@515 will do. Vrouwtje Theelepel mag deelnemen, non actief. Vanop een krukje ofzo en later verslag uitbrengen op het forum.Het is vrouwtje theelepel. Ik ben zeker dat je daar niks op tegen zou hebben. De andere optie is @515 maar die was precies wel heel enthousiast..
No comment?En afwisselen ook niet?