Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Bon, we zullen eens opstaan.

Luisteren jullie ook graag naar Michael McDonald?

Family Guy maakt mopjes over Michael McDonald. Ik mis random boomerhumor Family Guy.

Crimineel onderschat groepje, The Doobie Brothers. Ik luister wel maar naar twee liedjes, want ze hebben er maar twee, denk ik. 🤔

Dan ging Michael solo. Allez,het is te zeggen, solo met een duet.

Ik verstond de lyrics vroeger niet en ik dacht amai mijn Engels is gebrekkig. Ik dacht waarom zingen ze "jamo bie deir hop & hoo"?

Maar dat is dus exact wat ze zingen.

In 1985 slepen James Ingram en Michael McDonald een Grammy Award binnen voor 'Yah Mo B There'. Achter het liedje zitten naast dit duo ook superproducer Quincy Jones en hitjesschrijver Rod Temperton. McDonald en Ingram willen een liedje schrijven over God, zonder het woord te gebruiken. Startpunt is vervolgens 'Yahweh Be There'. Jahweh is de Hebreeuwse naam van God.
Ha.

En ter afsluiting van dat 'knappe': ik zal wel niet aan hun schoonheid kunnen tippen (ook niet aan die van Florence), maar ik heb een goei karakter.

Jij bent zoveel knapper dan hen allemaal samen. Ik wist ook niet goed of ik dit in het echt dating en relatietopic moest zetten of hier. Ik ben dus voorzichtig geweest om niet gekwetst te geraken.

Jij bent zoveel knapper dan hen allemaal samen. Ik wist ook niet goed of ik dit in het echt dating en relatietopic moest zetten of hier. Ik ben dus voorzichtig geweest om niet gekwetst te geraken.
Wat lief!
We gaan het daar vanavond als je thuiskomt van je werk en ik ook thuis ben van mijn werk, samen over hebben hé. Zonder camera's erbij. Want wij zijn toch 'Blind Getrouwd' hé? :ROFLMAO:

en het is bait, ik weet het, maar toch: vreselijk
Heet?

Wet-Hairstyles-6.jpg

Terug
Bovenaan