515
Well-known member
Ik heb er nog eens over nagedacht en ga er toch van afzien om dat topic te openen. Mijn excuses voor de spanning tijdens het wachten.Hou me op de hoogte.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er nog eens over nagedacht en ga er toch van afzien om dat topic te openen. Mijn excuses voor de spanning tijdens het wachten.Hou me op de hoogte.
Als je er zo van afziet, waarom het dan niet doen?Ik heb er nog eens over nagedacht en ga er toch van afzien om dat topic te openen. Mijn excuses voor de spanning tijdens het wachten.
Het terugzien van dat topic zou me te vaak verdrietig maken.Als je er zo van afziet, waarom het dan niet doen?

Ha.In 1985 slepen James Ingram en Michael McDonald een Grammy Award binnen voor 'Yah Mo B There'. Achter het liedje zitten naast dit duo ook superproducer Quincy Jones en hitjesschrijver Rod Temperton. McDonald en Ingram willen een liedje schrijven over God, zonder het woord te gebruiken. Startpunt is vervolgens 'Yahweh Be There'. Jahweh is de Hebreeuwse naam van God.
En ter afsluiting van dat 'knappe': ik zal wel niet aan hun schoonheid kunnen tippen (ook niet aan die van Florence), maar ik heb een goei karakter.
Wat lief!Jij bent zoveel knapper dan hen allemaal samen. Ik wist ook niet goed of ik dit in het echt dating en relatietopic moest zetten of hier. Ik ben dus voorzichtig geweest om niet gekwetst te geraken.

Ja ik snap het, ze heeft wat te vieren hé.Ik zal persoonlijk langsgaan met een fles champagne, lijkt me effectiever.
Ja ik snap het, ze heeft wat te vieren hé.
Dus ge had uw vrouw eigenlijk jaren geleden al moeten loslaten? Sorry, maar dat zijn zeer zware inbreuken op het verdrag van Genève omtrent foltering.Wij zijn al jaren een koppel. Maar @Forumgebruiker brengt ons iedere keer weer dichter bij elkaar. We hebben zelfs een pm groepje met @Forumgebruiker dat hij nota bene zelf opgericht heeft. @Forumgebruiker > cupido
Dus ge had uw vrouw eigenlijk jaren geleden al moeten loslaten? Sorry, maar dat zijn zeer zware inbreuken op het verdrag van Genève omtrent foltering.
oi22hurrrJe zou toch al moeten weten dat ik niet vies ben van een inbreukje meer of minder..