Mulan
Well-known member
Alsof jij het wél zelf zou doen?!? Tis koud, de grond is keizwaar van de regen, 'tis zondag voor iedereen zunne!Dus je doet het zelf niet eens?
Echt wel een grote softie dan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof jij het wél zelf zou doen?!? Tis koud, de grond is keizwaar van de regen, 'tis zondag voor iedereen zunne!Dus je doet het zelf niet eens?
Echt wel een grote softie dan.
Het zou mn enige plezier zijn geweest, dit weekend.Alsof jij het wél zelf zou doen?!? Tis koud, de grond is keizwaar van de regen, 'tis zondag voor iedereen zunne!
*Haal een schop*
*Google "tuinman" om te zien of die goedkoper zijn dan huurmoordenaars*u
Ik heb nog steeds 120m2 gazon aan te leggen, wees welgekomen! En als je ze diep genoeg begraaft zodat de hond ze niet opgraaft, mag je er zelfs nog enkele lijken in verbergen!Het zou mn enige plezier zijn geweest, dit weekend.
Me dunkt dat ik het zelf zou doen.

als ge mij er in begraaft gaat ge komende jaren toch geen zelfgekweekte groenten moeten eten.Ik heb nog steeds 120m2 gazon aan te leggen, wees gelgekomen! En als je ze diep genoeg begraaft zodat de hond ze niet opgraaft, mag je er zelfs nog enkele lijken in verbergen!
Alez, de grond verrijken noemen ze dat in de juiste termen denk ik?![]()
Die van £200 slaat ene de kop in en legt er een bananenschil neffe.Hurmoordenaars zijn verrassend goedkoop. De duurste die de onderzoekers vonden kostte 100.000 pond (121.000 euro) en de goedkoopste slechtst 200 pond (242 euro). De gemiddelde prijs was 15.180 pond (18.385 euro).
Same, dan gaan we allemaal samen met @Tonerider burgers eten in Temse.
Moet ik single zijn om op dat voorstel in te gaan?Of bij mij thuis aan den toog en ik kook iets.

So.... When you single? *Wink wink*Of bij mij thuis aan den toog en ik kook iets.
Tuurlijk niet, breng vooral wél aangename, single mensen mee voor de andere vrijgezellen!Moet ik single zijn om op dat voorstel in te gaan?![]()

Cava, laten we een datum pikken. Ik stel voor: Wanneer dat zijn zwembad er ligt.Een soort van first dates eetcafé bij Tomski dan?
Kijk deze guy. (En niet de Vlaamse guy, maar de engelse)
Nog erger dan kids, dat woord
Scheidingspapieren liggen klaar.Of bij mij thuis aan den toog en ik kook iets.
Ik wou hetzelfde zeggen, zwembad, toog, eten en aangezien het bij @Tomski is ga ik er van uit dat er genoeg Duveltjes zijn.Moet ik single zijn om op dat voorstel in te gaan?![]()
Voor de moeite moogt ge wel iets meebrengen ook e...Ik wou hetzelfde zeggen, zwembad, toog, eten en aangezien het bij @Tomski is ga ik er van uit dat er genoeg Duveltjes zijn.
Adres en tijdstip, thx.
Ge had gelijk Herman. Ik vind het wel grappig dat ge mee zijt gemovedDit soort gesprekken is misschien leuk voor een paar insiders, maar zo wordt elke thread wel verpest door gezever ;-)
.Met (goed) eten krijgt ge veel gedaan bij vrouwen, of toch degenen met de juiste instellingdank u BO![]()
.