Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verwekt in het voedsel? Mulantje toch, dat van die bloemkolen is maar een broodje aap he.Ik was zelfs nog niet eens verwerkt in het voedsel van mijn ouders toen ABBA actief was, ouwe knar!![]()
Bwoa, ook mijn mama en papa moesten eerst groot worden voor ze dat konden hoorVerwekt in het voedsel? Mulantje toch, dat van die bloemkolen is maar een broodje aap he.
U papa heeft met zijn piemeltje in uw mama haar grotje gezeten. Dat heeft niks met eten te maken.

En wat is het “verdict”?En aangezien we toch in zwam zitten: ik was ineens aan het analyseren of ik dat nu wel of niet ook klaar zou krijgen![]()
Bewijzen mogen in PM.Volgens mij moet het nog net wel lukken, met een dunner broodjeEn wat is het “verdict”?Bewijzen mogen in PM.

Nu gaat ge @straight_six weer in de war brengen denk ik.Volgens mij moet het nog net wel lukken, met een dunner broodje![]()
Dikke tieten = E/F-cup of meer.Nu gaat ge @straight_six weer in de war brengen denk ik.

Is daar universele consensus over? Naar mijn idee ligt die opdeling precies andersDikke tieten = E/F-cup of meer.
Mulan = wel tieten, maar kleiner dan een E-cup![]()

Enlighten me, straks mag ik straight alsnog gelukkig makenIs daar universele consensus over? Naar mijn idee ligt die opdeling precies anders![]()

Er is geen verband tussen mijn opdeling en straight’s geluksniveauEnlighten me, straks mag ik straight alsnog gelukkig maken![]()

Ik heb meer dan een hand vol, dus ik ben perfect tevreden!Ik heb wel grote handen met mijn 1m90 dus niet zo vlug tevreden..

Klopt.. Een kinderhand is gauw gevuld.Ik heb meer dan een hand vol, dus ik ben perfect tevreden!
ik heb wel klein pollekes![]()
Om een of andere reden, doet dit me Hier aan denken.