Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik haal mijn favoriete leuze van de laatste tijd boven, goedgekeurd door @Forumgebruiker :En straks een Oralleke?

Lees Mulan haar quote hieronder en mss snap je het wat ik bedoelde. Ik vond het vrij duidelijkZegt ge nu dat ge daar wel of net niet fan van zijt?
Unclear woman is unclear over cruciale zaken.

Ja ik moet met iets compenseren hé ...Volgens mij sta je plots weer enkele tredes hoger nu dan toen je zei dat je relatief weinig boezem hebt...![]()

Alst niet goed is, communiceren en oefenen é...Iets graag doen, of iets goed kunnen is nog wel een verschil.
Dat heb ik dan ook niet gezegd hé. Maar oefening baart kunst zeker.Iets graag doen, of iets goed kunnen is nog wel een verschil.
Is daar veel aan te kunnen dan? Gewoon mond opendoen en blijven ademen zodat het warm en vochtig blijft. Dan ben je al meer dan halfweg.Iets graag doen, of iets goed kunnen is nog wel een verschil.
Beetje gelijk de zeester positie bij seks dan, meer moet dat niet zijn voor u?Is daar veel aan te kunnen dan? Gewoon mond opendoen en blijven ademen zodat het warm en vochtig blijft. Dan ben je al meer dan halfweg.
Standjes zijn overroepen. Zolang er maar genoeg diepgang is speelt dat niet zo'n rolBeetje gelijk de zeester positie bij seks dan, meer moet dat niet zijn voor u?
ster positie
Foei!Is daar veel aan te kunnen dan? Gewoon mond opendoen en blijven ademen zodat het warm en vochtig blijft. Dan ben je al meer dan halfweg.
Idd wij gaan wel jullie haar vast nemen en het tempo bepalen.Is daar veel aan te kunnen dan? Gewoon mond opendoen en blijven ademen zodat het warm en vochtig blijft. Dan ben je al meer dan halfweg.
En dat is dus EXACT de reden waarom ik geen fan benIdd wij gaan wel jullie haar vast nemen en het tempo bepalen.

Amai zeg.. Van desserts presenteren op grote borsten naar niet willen pijpen. Het leven kan verkeren.En dat is dus EXACT de reden waarom ik geen fan ben![]()
Amai zeg.. Van desserts presenteren op grote borsten naar niet willen pijpen. Het leven kan verkeren.
Ik was bijna in de Mulan val gelopen.
Indien dat niet besproken werd of ze laat blijken dat ze dat niet leuk vindt ... you stop that.Idd wij gaan wel jullie haar vast nemen en het tempo bepalen.
Ik ga gewoon totaal niet akkoord met je zin?Is dat jouw manier van hard to get spelen?
![]()
Zeggen dat je dat niet wil en hij daar rekening mee moet houden. En als dat niet wil flikker je hem buiten. Maar gelukkig heb ik dat nog niet voor gehad en is het zoveel leuker als de andere persoon respect voor je heeftEn dat is dus EXACT de reden waarom ik geen fan ben![]()
En dan is het ook leuker voor hem