Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Oeioeioei op ocherm uw 40e al niet meer kunnen presteren. Ik moet er ni aan denken :eek2:. Gelukkig kunt ge koken.
- hij is 44
- er is een groot verschil tussen niet meer alle dagen moeten en totaal niet meer kunnen presteren, oh naive ziel 😜

Gezien hij zoveel in de keuken (moet?) staan heeft hij duidelijk wat te compenseren.
Misschien verkiest hij zijn vrouw wat voller waardoor de zin ook zal toenemen naarmate hij haar langzaam modelleert naar zijn ideaalbeeld... 😉

Misschien verkiest hij zijn vrouw wat voller waardoor de zin ook zal toenemen naarmate hij haar langzaam modelleert naar zijn ideaalbeeld... 😉
Of hij is oud en krijgt em niet meer omhoog, en is bang dat zijn vrouw het elders gaat halen, en dus begint hij ze maar te "feeden" in de hoop dat ze nergens anders iets kan krijgen.

Ik vind mijn versie beter.

Seg @Tomski @Squidward @Mulan, allemaal super interessante conversaties (serieus). Ik wil daar gerust en graag serieus op antwoorden, maar het is hier wel zwam. Ik wacht op ne mod die jullie komt terecht wijzen dat het naar Vrijetijd moet :laugh:.
Move die dingen eens naar meer gepaste plaatsen waar we er fatsoenlijk over kunnen babbelen?

Oeioeioei op ocherm uw 40e al niet meer kunnen presteren. Ik moet er ni aan denken :eek2:. Gelukkig kunt ge koken.

Wat is dat toch met al die focus op de vrouw hier. Dat is niet representatief voor de echt wereld hoor :nono:.

Dus eigenlijk zegt ge gewoon "ik ben een grote tease"? :unsure:

Ik dacht in feite dat de kwaliteit van dat bepaald stukje van mijn leven een zeer duidelijk niveau ‘zwam’ heeft. Het is geen blockbuster, in feite ook geen arthouse. Het is zo niveau ‘wat VT4 heel vroeger laat op de (vrijdag?) avond uitzond’. Veel zwamzwam, weinig boemboem.

Tease, voor mij, is beloven maar niet doen. Ik heb nooit ene laten hangen :) Opgevoed als plichtsbewust meisje!

Ik dacht in feite dat de kwaliteit van dat bepaald stukje van mijn leven een zeer duidelijk niveau ‘zwam’ heeft. Het is geen blockbuster, in feite ook geen arthouse. Het is zo niveau ‘wat VT4 heel vroeger laat op de (vrijdag?) avond uitzond’. Veel zwamzwam, weinig boemboem.
Als daar beneden al zwammen staan, is het toch toch om het meer te gebruiken en/of beter te onderhouden hoor ... :eek2:.

Proficiat, in dit huis lopen 2 klein mannen rond en met 1 zin is dat al gorer dan wat zij op een dik jaar uit hun botten kunnen slaan. :rofl::rofl:
Het is een skill die ik al ettelijke jaren aan het cultiveren ben :coolbrows:.

(maar als ge dees al goor vindt zal ik mij maar inhouden :unsure:)

Ik ben op een leeftijd gekomen dat het niet meer alle dagen hoeft voor mij. Oud worden zeker? :unsure:
Plots meer opgewonden door een pakje van Bol dan door de echtgenote? Dan kan het idd de leeftijd zijn. Dat is het ‘farao-complex’ waar men graag bezittingen voor het volgend leven bijeen gaat brengen. Met de vrouw moet men daarvoor niet meer inzitten, die vliegt willen of nie toch mee die sarcofaag in.

Ik ben op een leeftijd gekomen dat ik geen staalharde erecties meer krijg als ik gezopen heb of drugs genomen heb, en ik ben nog maar 33 😭

//Edit: en zoals hierboven beschreven werd ik ook opgewonder van mijn nieuwe vaatwas dat ze zijn komen leveren vorige week, dan van de doorsnee man/vrouw.

Het wordt tijd om er een einde aan te breien denk ik

Plots meer opgewonden door een pakje van Bol dan door de echtgenote? Dan kan het idd de leeftijd zijn. Dat is het ‘farao-complex’ waar men graag bezittingen voor het volgend leven bijeen gaat brengen. Met de vrouw moet men daarvoor niet meer inzitten, die vliegt willen of nie toch mee die sarcofaag in.

Nee, da's da ni. Gewoon geen zin meer in death by Snu-snu

Terug
Bovenaan