GETHEZ
Well-known member
Speels? Niks speels.. Als je een steak mishandeld is het spelen voorbij.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie met wie?
Want @straight_six en zijn speels vitten op @Tonerider lijkt idd verdacht veel op jongens van de lagere school die een boontje hebben op iemand...![]()
De dag dat gij vant straat zijt gooien de mods hem dicht.Is da topic hier nu nog niet dicht??!!
En ik zit hier al amper. Als dit de manier is om aan het lief te geraken is het een vrij nutteloos topic! Al die getrouwde venten hier.De dag dat gij vant straat zijt gooien de mods hem dicht.
En ik zit hier al amper. Als dit de manier is om aan het lief te geraken is het een vrij nutteloos topic! Al die getrouwde venten hier.
Amai je kan het niet lang volhouden.. Had ik ook niet verwacht.Ugh, neen bedankt!
6 seconds of fame etc...![]()
Ik heb nog wel meer talenten dan een man instant klaar te laten komenAmai je kan het niet lang volhouden.. Had ik ook niet verwacht.

Hem instant terug laten weglopen?Ik heb nog wel meer talenten dan een man instant klaar te laten komen![]()
Ge weet toch waar de vrouw ligt na het klaarkomen?Klaarkomen en weglopen? Hhhhum???
Worden de details hier niet een beetje té?
Vertel!Ge weet toch waar de vrouw ligt na het klaarkomen?
In de wegVertel!

Amai, super laag.In de weg![]()
Ja he, ik ben bijna op uw hoogteAmai, super laag.
Is nu ook 1 van de makkelijkste dingen natuurlijkIk heb nog wel meer talenten dan een man instant klaar te laten komen![]()
Paar hakjes aan en ik ben er al jong!Ja he, ik ben bijna op uw hoogte