The naked gun, schitterend toen ik 15 was. Nu heb ik iets van meh. Beetje zoals exen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The naked gun, schitterend toen ik 15 was. Nu heb ik iets van meh. Beetje zoals exen.
zelfs al hebt ge een monogame partner van jaren?K ga het hier maar ineens plaatsen om de mods werk te besparen
Maar perfect normaal dus, tenzij je een vuile hippie bent!![]()
Ook als je monogaam bent, blijf je een vuile hippie als je je zonder kleren wast!zelfs al hebt ge een monogame partner van jaren?

Bwa, toen ik dat de eerste keer zag snapte ik bepaalde zaken nog niet. Op een bepaald moment staat zijn madam (in een rokje) op een ladder en hij kijkt naar boven en zegt "nice beaver!". En dan komt zij naar beneden met een opgezette bever. En ik snapte niet waarom dat grappig wasThe naked gun, schitterend toen ik 15 was. Nu heb ik iets van meh. Beetje zoals exen.

Ik hoop voor u dat ge dan nog jong waart.Bwa, toen ik dat de eerste keer zag snapte ik bepaalde zaken nog niet. Op een bepaald moment staat zijn madam (in een rokje) op een ladder en hij kijkt naar boven en zegt "nice beaver!". En dan komt zij naar beneden met een opgezette bever. En ik snapte niet waarom dat grappig was![]()
was zo rond de 11-12, dus mijn onwetenheid was nog verdedigbaar denk ikIk hoop voor u dat ge dan nog jong waart.

Waar was covid toen ik een puisterige tiener was

Ik dacht nu efkes dat het Tonerider was die dit had gepost

Nee, want zelfs met verlies aan smaak kijken ze nog niet naar me.Ik dacht nu efkes dat het Tonerider was die dit had gepost![]()
Dat is mijn grote voorbeeld, hij zit mentaal nog iets dieper, maar ik kom eraan!Ik dacht nu efkes dat het Tonerider was die dit had gepost![]()
Die meme kan ook met een crypto-gains tekst erbij, maar we moeten realistisch zijn voorlopig.Waar was covid toen ik een puisterige tiener was![]()
Lol ik ook. Speciaal nog eens gekeken.Ik dacht nu efkes dat het Tonerider was die dit had gepost![]()
Omdat gij steak in nen airfryer smijt for duck's sake!!But why?
maar wat heeft dat met mijn looks te makenOmdat gij steak in nen airfryer smijt for duck's sake!!
Autocorrect, moest duck zijnmaar wat heeft dat met mijn looks te maken
en wordt sake niet van rijst gemaakt ipv van eend?
Omdat je soms wat... Smakeloos uit de hoek kan komen?But why?

Wie met wie?

Speels? Niks speels.. Als je een steak mishandeld is het spelen voorbij.Wie met wie?
Want @straight_six en zijn speels vitten op @Tonerider lijkt idd verdacht veel op jongens van de lagere school die een boontje hebben op iemand...![]()