Aan de kassa, wat het nog erger maakt...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aan de kassa, wat het nog erger maakt...

Ik zeg maar iets, maar als ze het hebben zal het daar wel liggen, ben nog nooit ne fun binnengewandeld, en zeker nog nooit men ding gedaan voor de fun...
Hebben ze snoepjes in de fun?
Nu weet ge waar te zoeken he, kwestie van weer wat tijd te winnen voor de flikken komen.

Mijn arm hier begint ook lastig te doen, maar tot nu toe valt het beter mee dan vorige keerIk zit met een stijve…arm.
Bamboozled by vaccine.

Helemaal omzeep hier, heel de dag met ne grimas gewerkt, algoe masker op.Mijn arm hier begint ook lastig te doen, maar tot nu toe valt het beter mee dan vorige keer![]()

Oei tis nog maar uw 1ste prik :')Helemaal omzeep hier, heel de dag met ne grimas gewerkt, algoe masker op.
Wss ziek bij de tweede prik, gelijk ik chance heb in het leven.![]()
Ik ben geen elitair persoon dat voorrang krijgt he.Oei tis nog maar uw 1ste prik :')
Dutske!

Och, geloof jij nog dat ze anderen voorrang gegeven hebben? Ik heb horen zeggen dat ze eigenlijk diegene die ze het meest konden missen eerst laten vaccineren hebben, kwestie van het uitvoerig te testen zodat er niks misloopt met het volk dat ze echt nodig hebben in de samenlevingIk ben geen elitair persoon dat voorrang krijgt he.![]()

Wilt gij iedere dag een pilleke slikken in men plek?Ik ben geen elitair persoon dat voorrang krijgt he.![]()

Daarom dat Jürgen C al weken in dat bos lag. Ik zou dat op HLN posten.Och, geloof jij nog dat ze anderen voorrang gegeven hebben? Ik heb horen zeggen dat ze eigenlijk diegene die ze het meest konden missen eerst laten vaccineren hebben, kwestie van het uitvoerig te testen zodat er niks misloopt met het volk dat ze echt nodig hebben in de samenleving![]()
Ik ben daar verbannen, naart schijnt omdat mijn theorieën te geloofwaardig warenDaarom dat Jürgen C al weken in dat bos lag. Ik zou dat op HLN posten.
Een blauw of een rood?Wilt gij iedere dag een pilleke slikken in men plek?![]()

Als gestoorde zit je ook in de zorg natuurlijkEen blauw of een rood?
Maar gij werkt(e) toch in de zorg?![]()

Nee ik werk niet in de zorgEen blauw of een rood?
Maar gij werkt(e) toch in de zorg?![]()

Verkeerde zwammadam, ik werk in de zorgMaar gij werkt(e) toch in de zorg?![]()

Eigenlijk zijn wij collega’s in de zorg dan, want bij ons is de slogan “met zorg gebracht”Verkeerde zwammadam, ik werk in de zorg![]()

Tegen mij zeggen ze "zorg dat het terug werkt". Ook wel zorg precies.Eigenlijk zijn wij collega’s in de zorg dan, want bij ons is de slogan “met zorg gebracht”![]()