Euh, het is het een of het ander he."en voor mij een vluggertje en met tong astemblief!"
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euh, het is het een of het ander he."en voor mij een vluggertje en met tong astemblief!"
Ma manneke toch.Volgens mij moet je u toch eens gaan informeren hoor. Seks is geen winkel hoor.
Nee ik heb nooit betaald voor seks. Fwb's enzo ken je dat? Alleja. Tis niet omdat ik nooit een relatie heb gehad dat er ook nooit iets gebeurd is op seksueel vlak heTja, ik ging ervan uit dat @xAnyana niet zo laag op de ladder stond dat ze nog effectief geld zal mogen bovenhalen om seks te krijgen.

Volgens mij kussen de meeste prostituees zonder tong? Alez, van horen zeggen he...Euh, het is het een of het ander he.

Tis die tong ni. Allez tis wel die tong, maar ze kust ni...Volgens mij kussen de meeste prostituees zonder tong? Alez, van horen zeggen he...![]()
Ik had het op iets anders met tong.Volgens mij kussen de meeste prostituees zonder tong? Alez, van horen zeggen he...![]()
Nee, dat ken ik niet, heb geen friendsMa manneke toch.
Nee ik heb nooit betaald voor seks. Fwb's enzo ken je dat? Alleja. Tis niet omdat ik nooit een relatie heb gehad dat er ook nooit iets gebeurd is op seksueel vlak he![]()

?Tong in madeira? Das wel maar tijdens bepaalde dagen van de maand.Ik had het op iets anders met tong.
Gijse trollNee, dat ken ik niet, heb geen friends
En brengt dat dan veel op??
NEEN. Seks met wederzijdse toestemming voor de fun!Tong in witte (wijn)saus natuurlijk.Tong in madeira? Das wel maar tijdens bepaalde dagen van de maand.
Ja, ook geen manieren he gij. Godverdomme seks gaan hebben voor een speelgoedwinkel. Het loopt daar wel vol met kinderen he. Hopelijk heb je dan nog iets van beleefdheid in je en doe je het niet tijdens de openingsuren.Gijse trollNEEN. Seks met wederzijdse toestemming voor de fun!
Ik moest 2x lezen voor ik em hadJa, ook geen manieren he gij. Godverdomme seks gaan hebben voor een speelgoedwinkel. Het loopt daar wel vol met kinderen he. Hopelijk heb je dan nog iets van beleefdheid in je en doe je het niet tijdens de openingsuren.

Ik hoop ten zeerste dat ze hem niet binnen gaan zoeken is.Ik moest 2x lezen voor ik em had![]()
Is dat niet strafbaar? Tenzij het een betalende papa is.Ik hoop ten zeerste dat ze hem niet binnen gaan zoeken is.
Dat is misschien de reden waarom ze niet van straat geraakt, ze mag niet meer buiten met haar enkelband.Is dat niet strafbaar? Tenzij het een betalende papa is.
Mmmm bondageDat is misschien de reden waarom ze niet van straat geraakt, ze mag niet meer buiten met haar enkelband.
Ja, ook geen manieren he gij. Godverdomme seks gaan hebben voor een speelgoedwinkel. Het loopt daar wel vol met kinderen he. Hopelijk heb je dan nog iets van beleefdheid in je en doe je het niet tijdens de openingsuren.
Amai ik had hem ook niet meteen :')Ik moest 2x lezen voor ik em had![]()
Ach, hem dan kunnen meelokken met de belofte van snoepjes?Amai ik had hem ook niet meteen :')
Hebben ze snoepjes in de fun?Ach, hem dan kunnen meelokken met de belofte van snoepjes?
Aan de kassa, wat het nog erger maakt...Hebben ze snoepjes in de fun?