Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie zwijg zegt moet B zeggen... (heb ik zo ooit ergens gehoord)Mag ik me beroepen op mijn zwijgrecht?![]()
Ah dus die roddels op discord waren toch waar. Awel awel what has changed :3Mag ik me beroepen op mijn zwijgrecht?![]()
Huh?Ah dus die roddels op discord waren toch waar. Awel awel what has changed :3
Ik vind de poll niet leuk.Oeps! We zijn enkele problemen tegengekomen.
Je mag tot 2 keuzes selecteren.

Ook toegevoegd!Ik heb onbeslist gekozen, maar kan deze optie niet vervangen worden in een ''?
Ik denk dat er hier velen graag deze keuze willen hebben![]()
Je weet niet wat je mistHuh?
Tell me more? Ik zit niet op discord!
Wannez dus. Altijd hetzelfde liedje op 9Lives, BG, Discord...Mag ik me beroepen op mijn zwijgrecht?![]()
Aangepastamai, niemand, maar dan ook niemand die me hier een plaatsje gunt om thuis te komen en geliefd te zijn![]()

Ge gunt het uzelf niet, dus ik voel mij daar niet schuldig over.amai, niemand, maar dan ook niemand die me hier een plaatsje gunt om thuis te komen en geliefd te zijn![]()
Je interpreteert dit bericht niet correct.@Wannez als ik dit bericht correct interpreteer, ben jij dus de slet van den hoop?![]()
Aangepast![]()
een psycholoog zou zich zorgen beginnen maken.Ge gunt het uzelf niet, dus ik voel mij daar niet schuldig over.

Ken je dan een vrouw die wel dingen correct interpreteert?Je interpreteert dit bericht niet correct.