D
Deleted member 95
Guest
Nee, gij wel?Ken je dan een vrouw die wel dingen correct interpreteert?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, gij wel?Ken je dan een vrouw die wel dingen correct interpreteert?
ja, maar dat was vroeger een man, dus dat verklaart het wel.Nee, gij wel?
Pijpen?Weg sfeer.
Iemand poepen?
Dat doe ik niet zo graag.Pijpen?
Ah al ervaring ermee dus!Dat doe ik niet zo graag.
Ik eet ook niet zo graag stront.Ah al ervaring ermee dus!
Ik heb nog nooit stront gegeten ze, dus zou het niet weten. Gij wel? Maar geen ambitie om dat te proberen!Ik eet ook niet zo graag stront.
Da's wel een mondjevolPijpen?
QEDKen je dan een vrouw die wel dingen correct interpreteert?
Jaja, uitleggen en peetjes tekenen. Het feit dat ge nog alleen zijt zal wel impliceren dat ge daar geen kloten van kent.Ik heb nog nooit stront gegeten ze, dus zou het niet weten. Gij wel? Maar geen ambitie om dat te proberen!
Pijpen daar nu wel ervaring mee.
Da hangt er vanaf ...Da's wel een mondjevol
Ze heeft pertank een groot bakkes.Da's wel een mondjevol

Ah sinds wanneer kunt ge enkel seks & co hebben in een relatieJaja, uitleggen en peetjes tekenen. Het feit dat ge nog alleen zijt zal wel impliceren dat ge daar geen kloten van kent.
Muahaha!Ze heeft pertank een groot bakkes.![]()
Is er ne co? Da hebben ze mij nooit verteldAh sinds wanneer kunt ge enkel seks & co hebben in een relatie
Muahaha!

Och gij dutske!Is er ne co? Da hebben ze mij nooit verteld![]()
Volgens mij moet je u toch eens gaan informeren hoor. Seks is geen winkel hoor.Ah sinds wanneer kunt ge enkel seks & co hebben in een relatie![]()
Volgens mij moet je u toch eens gaan informeren hoor. Seks is geen winkel hoor.
Tja, ik ging ervan uit dat @xAnyana niet zo laag op de ladder stond dat ze nog effectief geld zal mogen bovenhalen om seks te krijgen.Well it can be...
"en voor mij een vluggertje en met tong astemblief!"Well it can be...