Probeer es of het duits kanik kom van de week eens langs en dan moet ge me dat knoppeke is tonen, want ik geloof er niets van.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Probeer es of het duits kanik kom van de week eens langs en dan moet ge me dat knoppeke is tonen, want ik geloof er niets van.
moet ik er dan op kloppen en `aufmachen` roepen?Probeer es of het duits kan
Nee, zo eet ge mosselen op zijn duitsmoet ik er dan op kloppen en `aufmachen` roepen?
Ik was niet zeker dat jij het was!
Heb ik u nog op snapchat hmmm![]()
Met een echte alfa man is er niks te willen.Willen =/= kunnen![]()
ik dacht dat het op een mossel ging trekken, maar blijkbaar zit ik verkeerd georienteerd. ik ga echt hulp nodig hebbenNee, zo eet ge mosselen op zijn duits
Jaweljawel, ge zit just.ik dacht dat het op een mossel ging trekken, maar blijkbaar zit ik verkeerd georienteerd. ik ga echt hulp nodig hebben
Sowieso moet ge van mossels die niet opengaan als ge ze opwarmt wegblijven, die zijn ofwel slecht ofwel dood.Jaweljawel, ge zit just.
Maar NIET opeten. Ik herhaal. NIET
Daar bestaan wetteksten over, wist je dat?Met een echte alfa man is er niks te willen.

Jammer voor de teksten, maar ik ben de wet.Daar bestaan wetteksten over, wist je dat?![]()
Ruik je gij met uw oren mssh?Maar als ge er uw oor tegen legt ruikt ge de zee!
morgen doe ik mn witte sokken en sandalen aan.Met 1 broekspijp een cara pils en een pizza van den Aldi. Wie durft nu nog beweren dat stereotypes niet bestaan?
een beetje zoals gij dit geschreven hebt met uw neus zekers?Ruik je gij met uw oren mssh?
Lach maar, als kind een accident gehad met vuurwerk. Propere jongen gij.een beetje zoals gij dit geschreven hebt met uw neus zekers?
Rustig daar WeinsteinMet een echte alfa man is er niks te willen.
Daar zijn nog beelden van.Lach maar, als kind een accident gehad met vuurwerk. Propere jongen gij.