PolletPoulet_OG
Well-known member
Is dat zo?![]()
Jep.. Ale, jammer dat ik geen foto heb teruggekregen natuurlijk. Maar het is u vergeven. Ge hebt mij nog altijd op snapchat en ge hebt mij nog een tietfoto tegoed he.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dat zo?![]()
Laat me raden dat dit zo is tot het 1ste cafe. Vanaf dan is het likken als lassie zeker.Ik kan me aanpassen als je het lastig krijgt.
Als ik te hard aan het rijden ben in onze fietsgroep roepen ze ook op tijd om iets trager te gaan.
Als het te erg is dan ga ik langs achter rijden. Dan heb ik beter overzicht.Ge moet dat wat aanvoelen hè![]()
Niet iedereen heeft skills zoals jij!
Nu maak ik me zorgen![]()
Geef eens het voorbeeldIk lees hier wreed veel BlaBla, maar weinig BoemBoem

Wa wilt ge nu dat ik doe, een pirouette? Getreal manGeef eens het voorbeeld![]()
smijt ge dan ook halverwege de rit uw bidon weg?Ik kan me aanpassen als je het lastig krijgt.
Als ik te hard aan het rijden ben in onze fietsgroep roepen ze ook op tijd om iets trager te gaan.
Nee, maar wel helemaal leegspuiten want dat is extra gewicht.smijt ge dan ook halverwege de rit uw bidon weg?
Ik zeg gewoon dat hier veel blabla verkocht wordt, kleine nuance eh brahOk dan draag je gewoon bij aan de blabla, even goed hoor!
En dat is nieuw op zwam?Ik zeg gewoon dat hier veel blabla verkocht wordt, kleine nuance eh brah

En toch is het maar 1 knoppeke dat veel voor elkaar krijgtWat nodig is om een man tot zijn climax te brengen
![]()
Wat nodig is om Mulan tot haar climax te brengen:
![]()

Finally we're getting somewhereEn dat is nieuw op zwam?![]()

@Mulan Ik denk dat je gelijk begin te krijgenIk kan me aanpassen als je het lastig krijgt.
Ik was niet zeker dat jij het was!Jep.. Ale, jammer dat ik geen foto heb teruggekregen natuurlijk. Maar het is u vergeven. Ge hebt mij nog altijd op snapchat en ge hebt mij nog een tietfoto tegoed he.

Sommige snappen het niet heEn toch is het maar 1 knoppeke dat veel voor elkaar krijgt![]()
Jaja kunt niet boemboemen over het internet hé!Ik lees hier wreed veel BlaBla, maar weinig BoemBoem
Is dat diene clitoris waar ik zoveel over hoor? Naar het schijnt spreekt dat frans. Ge trekt dat 15cm uit, draait het 72x rond en laat het dan schieten.En toch is het maar 1 knoppeke dat veel voor elkaar krijgt![]()
Willen =/= kunnenAmai zeg.. Al 2 vrouwen die me niet aankunnen in bed. Gelukkig is @Tha_nOn wel nog een badass. En Eline A. K. A @pretoogje kan me waarschijnlijk ook wel aan.

ik kom van de week eens langs en dan moet ge me dat knoppeke is tonen, want ik geloof er niets van.En toch is het maar 1 knoppeke dat veel voor elkaar krijgt![]()