Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou volgens mij een recordaantal zijn op bepaalde sites over naakte natuurdocumentaires. Voor zover mijn kennis van horen zeggen reikt natuurlijk. Daar valt nog munt uit te slaan.Ik ben eens effkes weg en nu zit er 50 man op Mulan. Het wordt enkel erger.
Tomski: geen bezwaar als ik ook met Wannez schaats?
doe maar schat, laat u nekeer goe gaan
Thx bro![]()
Maar jij was de enige met goedkeuring van Tomski!![]()
Tijd voor een nieuwe tomski zeehond van goedkeuring.
Wat is er gebeurd tussen jullie? 
Ja hoor, in levende lijve.Dan toch humaan![]()
Natuurlijk niet sjoe, beetje overdrijven héEuhm... Eventjes verduidelijken dat er niet ècht 50man "op Mulan zit"![]()
Psht de gang, in het zonnetje, buiten! Terraskes doen Tomski.Ik zou serieus bang in de gang zijn.
Gij wou 'm ni meer he, omdat ie enkele cm tekort kwam.Wat is er gebeurd tussen jullie?
![]()
Ik heb hier in het topic al meermaals geduid op de aanwezigheid van jouw vrijgezelle vrouwelijkheid!Ik ben eens effkes weg en nu zit er 50 man op Mulan. Het wordt enkel erger.

Ja hoor, in levende lijve.

Ik heb het hem al lang vergeven, soms is compensatie een prachtige kunst!Gij wou 'm ni meer he, omdat ie enkele cm tekort kwam.

(he had me at "een steak bak je NAAST de pan!"Ik heb het hem al lang vergeven, soms is compensatie een prachtige kunst!![]()

)Ja maar ze willen mij niet, enkel jouIk heb hier in het topic al meermaals geduid op de aanwezigheid van jouw vrijgezelle vrouwelijkheid!![]()

JajaVan de 1m90 he @xAnyana
R4H bestaat echt, 't is gene hondDidnt quite get the message, but OK...![]()
Gewoon een foto nemen van je cleavage en ze zijn mij op slag vergeten!Ja maar ze willen mij niet, enkel jou![]()

What happens in the jacuzzi stays in the jacuzzi (filter).Wat is er gebeurd tussen jullie?
![]()
R4H bestaat echt, 't is gene hond![]()
Al kan hij misschien wel blaffen als ik dat vraag.

Hey, ik ben 1m90. Hoe sta je tegenover airfryers en leggings?Ja maar ze willen mij niet, enkel jou![]()
Oei, hij wou dat je je bier deelde?What happens in the jacuzzi stays in the jacuzzi (filter).
Ok, ik heb de foto genomen en nu?Gewoon een foto nemen van je cleavage en ze zijn mij op slag vergeten!![]()
Ik volg niet meerTis maar hoe, en vooral wie dan, het zo bekijkt eh...
![]()

Lekker groot. Airfryers zijn ok, jij leggings of ik leggings?Hey, ik ben 1m90. Hoe sta je tegenover airfryers en leggings?
Wie ben jij ook weer?Gewoon een foto nemen van je cleavage en ze zijn mij op slag vergeten!![]()
Dat is al 1 minpunt, maar OK vinden is niet hetzelfde als ik kan niks anders. Dus daar kan ik nog mee werken.Lekker groot. Airfryers zijn ok, jij leggings of ik leggings?
Doorsturen naar iedereen die je zijn mail/nr doorpm't!Ok, ik heb de foto genomen en nu?