Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??

Echt jong, om te kotsen is dat...

Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen :unsure:

Wa nen BS toch...
Op dat YouTube filmpje? Moest ik niet doen..

Dank u, Avi, maar dat is wel betalend, op het eerste zicht. Of zijn er daar ook achterpoortjes?

Je kan altijd eens via TOR proberen. Maar dat is een project dat bijna hoofdzakelijk op de schouders van vrijwilligers draait. De bedoeling is om bijvoorbeeld mensen in de verdrukking van regimes een (relatief) veilige en anonieme tunnel naar het internet te bieden. Je kan daar ook YouTube door kijken maar het wordt eigenlijk wat scheef bekeken.

Nu ben ik echt helemaal off-topic maar een goede VPN zoals Mullvad is z'n 5 euro per maand wel waard vind ik persoonlijk.

Vermoedelijk heb je ooit al eens een identificatie gedaan die als equivalent wordt gezien door Google. In ieder geval, een foto van je identiteitskaart uploaden, da's toch wel een brug te ver van Google vind ik.

Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??

Echt jong, om te kotsen is dat...

Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen :unsure:

Wa nen BS toch...
100% mee eens!!! Die denken toch niet dat ik mijn ID ga doormailen om later hier een topic te openen over in welke shit ik ben beland.
En dat zal dan geen topic in 'Zwam' zijn vrees ik.

Dan maar niet kijken, jammerrrrr.

Gij zult voor die vettige filmkes bij you tube een gekend persoon zijn, misschien?

Avi, over die 5 euro per maand, daar heb je gelijk in. Maar ik krijg nooit van die filmkes waarvoor ik mijn leeftijd moet ingeven. Anyway, toch bedankt voor uw uitleg.

ITT: Plebs dat zichzelf moet verifiëren bij Google om zeker te zijn dat ze 18+ zijn.
Waarschijnlijk met een crawler door jullie BeyondGaming posthistorie gegaan en gezien dat het van kinderlijk niveau was. :cool:
T’is niet voor niks dat ik daar geen last van heb. 😘

interest-free-credit-cards-1.jpg

Ik zal alles in één keer doorsturen, dan moeten ze niet blijven zagen.

Terug
Bovenaan