Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doet me denken aan wat een ploegmakker eens uitgehaald heeft; een vis met metaaldraad op de uitlaat van een andere zijn auto gefixeerd. Telkens wanneer die aan een stoplicht ofzo moest wachten, verbaasde die zich erover waar toch al die katten vandaan kwamen.![]()

Camembert werkt nog beter.Een rooster van de airco/verwarming losmaken, daar een gamba insteken (preferred bij zomerse temperaturen), terug vastmaken en genieten van de geur als de lucht door het systeem gaat. Tegen dat hij dat ontdekt heeft is die zo rot als iets.![]()
Of dit pareltje! m’n ouders hebben dit ooit in huis gehaald en werd toen verkocht in een eigen stolpje tegen de geur. Dat weekend kwam ik thuis van café en had nog een “vieze goesting” dus deed de ijskast open. Die goesting was gelijk over. Stolpje bleek niet toereikend.Camembert werkt nog beter.
Wij hebben er 1 verstopt in een vriend zijn huis en hij heeft hem nooit gevonden. Maar wel heel lang geroken.Of dit pareltje! m’n ouders hebben dit ooit in huis gehaald en werd toen verkocht in een eigen stolpje tegen de geur. Dat weekend kwam ik thuis van café en had nog een “vieze goesting” dus deed de ijskast open. Die goesting was gelijk over. Stolpje bleek niet toereikend.
En nog steeds vrienden?Wij hebben er 1 verstopt in een vriend zijn huis en hij heeft hem nooit gevonden. Maar wel heel lang geroken.
Met hem wel. Zijn vrouw is minder fan van onsEn nog steeds vrienden?

Maar draagt ze leggings?Met hem wel. Zijn vrouw is minder fan van ons![]()

En dit is exact de reden waarom jij mijn beddengoed niet mag zienWij hebben er 1 verstopt in een vriend zijn huis en hij heeft hem nooit gevonden. Maar wel heel lang geroken.
!En gij ook! Nem!Maar draagt ze leggings?![]()

Met hem wel. Zijn vrouw is minder fan van ons![]()
Kaas is prettig. Sta mij toe even te introduceren wat Zweedse vrienden van ons als cadeau hebben gegeven voor ons huwelijk.
Neen ik doe niet mee in de video

Zalig. 1 van de betere die ik de laatste tijd gezien heb 
Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??
Echt jong, om te kotsen is dat...
Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen
Wa nen BS toch...
Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??
Echt jong, om te kotsen is dat...
Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen
Wa nen BS toch...
100% mee eens!!! Die denken toch niet dat ik mijn ID ga doormailen om later hier een topic te openen over in welke shit ik ben beland.
En dat zal dan geen topic in 'Zwam' zijn vrees ik.
Dan maar niet kijken, jammerrrrr.