Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Doet me denken aan wat een ploegmakker eens uitgehaald heeft; een vis met metaaldraad op de uitlaat van een andere zijn auto gefixeerd. Telkens wanneer die aan een stoplicht ofzo moest wachten, verbaasde die zich erover waar toch al die katten vandaan kwamen. 👌

Een rooster van de airco/verwarming losmaken, daar een gamba insteken (preferred bij zomerse temperaturen), terug vastmaken en genieten van de geur als de lucht door het systeem gaat. Tegen dat hij dat ontdekt heeft is die zo rot als iets. :love:

Of dit pareltje! m’n ouders hebben dit ooit in huis gehaald en werd toen verkocht in een eigen stolpje tegen de geur. Dat weekend kwam ik thuis van café en had nog een “vieze goesting” dus deed de ijskast open. Die goesting was gelijk over. Stolpje bleek niet toereikend.
Wij hebben er 1 verstopt in een vriend zijn huis en hij heeft hem nooit gevonden. Maar wel heel lang geroken.

’Hoe vetterig hoe pretterig ‘’.

(Geen wonder dat vetplanten, na de huiskamer, nu ook ons terras en onze tuin inpalmen.)

Hier!

nonnen.jpg

We kregen zo'n cadeaumandje met zweedse likeur en dan een blik van ie Surstroming.

Die vriendin keek mij recht in de ogen en zei "Avi, whatever you do, do not keep this can inside your house, we love you, just don't do it"

Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??

Echt jong, om te kotsen is dat...

Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen :unsure:

Wa nen BS toch...

Ma hoe belachelijk is da nu dat ge uw leeftijd moet bevestigen met een credit card of identiteitskaart??

Ik ben zelf ingelogd bij google, en ben bijna zo lang gekend bij Google dat het al bijna zoiezo zou tellen :unsure:

Wa nen BS toch...

100% mee eens!!! Die denken toch niet dat ik mijn ID ga doormailen om later hier een topic te openen over in welke shit ik ben beland.
En dat zal dan geen topic in 'Zwam' zijn vrees ik.

Dan maar niet kijken, jammerrrrr.

Wa nen BS toch...

100% mee eens!!! Die denken toch niet dat ik mijn ID ga doormailen om later hier een topic te openen over in welke shit ik ben beland.
En dat zal dan geen topic in 'Zwam' zijn vrees ik.

Dan maar niet kijken, jammerrrrr.

Zonder reclame te willen maken maar je kan bijvoorbeeld Mullvad vpn gebruiken. Connecteren naar een land buiten Europa en je kan gewoon kijken zonder restricties. Die age gate is iets nieuws opgelegd binnen de EU vermoed ik.

Terug
Bovenaan