Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
images
Ik zie de gelijkenissen.

Gezakt in uw achting?
(nog een geluk dat Forumgebruiker hier niet meer is, die was heel sterk in rebussen)

Ik weet het... 😭. Ik denk er ook al heel de week aan...
(en ze waren bovendien uit uw regio)
Ga elk jaar op dezelfde dag op hetzelfde uur daar in zee gaan staan.

Binnen een jaar of 40 gaat daar een verrimpelde oude dame voorzichtig komen vragen: “Slyke…?” terwijl de zon langzaam ondergaat in een prachtige zonsondergang en er achter jullie twee dolfijnen uit de zee springen.

Een romcom in de maak!

Binnen een jaar of 40 gaat daar een verrimpelde oude dame voorzichtig komen vragen: “Slyke…?” terwijl de zon langzaam ondergaat in een prachtige zonsondergang en er achter jullie twee dolfijnen uit de zee springen.

Een romcom in de maak!
Zelfs de dolfijnen van HLN lezen hier mee, ze zijn al onderweg:

Een romcom in de maak!
Beste @MisterV , zou u (of jij of je) er mee akkoord kunnen gaan dat ik nu toch eens afgelost wordt?
Om geen enkele kans te missen sta ik ik hier nu al dagenlang in zee op de juiste plaats, maar het begint een voyeuristisch trekje te krijgen en ik zou hoogmoedig eens moeten.
De aandachtige lezer weet dat ik niet zo veel ervaring heb met in zee een behoefte te doen, dus daarom...
Misschien liefst geen aflossing door u (of jou), want ik ken u (of je of jou).

Heb hier wel al een rosse Vlaamse dolfijn zien passeren en doorgestuurd naar Dilbeek, waar (dol)fijne Vlamingen thuis zijn.

Beste @MisterV , zou u (of jij of je) er mee akkoord kunnen gaan dat ik nu toch eens afgelost wordt?
Slyke toch, ik bedoelde enkel op dag en uur van de initiële ontmoeting daar in zee gaan wachten, niet elke dag. Nu ik minstens enkele weken thuisgezet ben, onder de huidige omstandigheden uitwaaien aan zee geen slechte optie lijkt en ze de komende week best ok weer voorspellen wil ik gerust wat gaan flaneren in Bredene en telefoonnummers van knappe roodharigen verzamelen. Kans is wel groot dat ik ze voor mijzelf hou.

Slyke toch, ik bedoelde enkel op dag en uur van de initiële ontmoeting daar in zee gaan wachten, niet elke dag. Nu ik minstens enkele weken thuisgezet ben, onder de huidige omstandigheden uitwaaien aan zee geen slechte optie lijkt en ze de komende week best ok weer voorspellen wil ik gerust wat gaan flaneren in Bredene en telefoonnummers van knappe roodharigen verzamelen. Kans is wel groot dat ik ze voor mijzelf hou.
Ik heb in mijn broek gedaan.
Het is niet meer nodig! 😝😝😝

Tinder komt met abonnement voor 500 dollar per maand voor 'actiefste' gebruikers

Ik zie binnen BG wel een markt: Combo van de gemiddelde brutoloontopic-poster + vrijgezel die hier komt klagen over te weinig likes. Geef toe, voor de gemiddelde BG'er is dit peanuts.

Gelet dat ik voldeed aan bovenstaande criteria, werd ik dan ook geselecteerd door Tinder om de beta-versie uit te proberen.
En ja, hoor, ditmaal wel onmiddellijk een 'match' (om het met hun woorden te zeggen):

2143.jpg

Misschien niet helemaal wat ik verwacht had, maar een match is een match, hé!
🥳🥳🥳

😭😭😭😫🤢

Terug
Bovenaan