MisterV
Well-known member
Namen?Er zijn er meer dan 1.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Namen?Er zijn er meer dan 1.
Ik zie de gelijkenissen.
Gezakt in uw achting?
. Ik denk er ook al heel de week aan...Ga elk jaar op dezelfde dag op hetzelfde uur daar in zee gaan staan.Gezakt in uw achting?
(nog een geluk dat Forumgebruiker hier niet meer is, die was heel sterk in rebussen)
Ik weet het.... Ik denk er ook al heel de week aan...
(en ze waren bovendien uit uw regio)
Zelfs de dolfijnen van HLN lezen hier mee, ze zijn al onderweg:Ga elk jaar op dezelfde dag op hetzelfde uur daar in zee gaan staan.
Binnen een jaar of 40 gaat daar een verrimpelde oude dame voorzichtig komen vragen: “Slyke…?” terwijl de zon langzaam ondergaat in een prachtige zonsondergang en er achter jullie twee dolfijnen uit de zee springen.
Een romcom in de maak!
Beste @MisterV , zou u (of jij of je) er mee akkoord kunnen gaan dat ik nu toch eens afgelost wordt?Ga elk jaar op dezelfde dag op hetzelfde uur daar in zee gaan staan.
Binnen een jaar of 40 gaat daar een verrimpelde oude dame voorzichtig komen vragen: “Slyke…?” terwijl de zon langzaam ondergaat in een prachtige zonsondergang en er achter jullie twee dolfijnen uit de zee springen.
Een romcom in de maak!
Slyke toch, ik bedoelde enkel op dag en uur van de initiële ontmoeting daar in zee gaan wachten, niet elke dag. Nu ik minstens enkele weken thuisgezet ben, onder de huidige omstandigheden uitwaaien aan zee geen slechte optie lijkt en ze de komende week best ok weer voorspellen wil ik gerust wat gaan flaneren in Bredene en telefoonnummers van knappe roodharigen verzamelen. Kans is wel groot dat ik ze voor mijzelf hou.Beste @MisterV , zou u (of jij of je) er mee akkoord kunnen gaan dat ik nu toch eens afgelost wordt?
Ik heb in mijn broek gedaan.Slyke toch, ik bedoelde enkel op dag en uur van de initiële ontmoeting daar in zee gaan wachten, niet elke dag. Nu ik minstens enkele weken thuisgezet ben, onder de huidige omstandigheden uitwaaien aan zee geen slechte optie lijkt en ze de komende week best ok weer voorspellen wil ik gerust wat gaan flaneren in Bredene en telefoonnummers van knappe roodharigen verzamelen. Kans is wel groot dat ik ze voor mijzelf hou.

Sorry maar ik vind dit echt niet kunnen, viespeuk!Ik heb in mijn broek gedaan.
Het is niet meer nodig!![]()
Oeps ja, ik heb mij precies een beetje versproken...Sorry maar ik vind dit echt niet kunnen, viespeuk!
Een broek dragen op een naaktstrand, wie doet dat nu?
Tinder komt met abonnement voor 500 dollar per maand voor 'actiefste' gebruikers
Ik zie binnen BG wel een markt: Combo van de gemiddelde brutoloontopic-poster + vrijgezel die hier komt klagen over te weinig likes. Geef toe, voor de gemiddelde BG'er is dit peanuts.

Hoe komt gij aan mijn pre sexchange foto’s?

Excel***Momentje. Moet mijn excell sheet erbij nemen.
![]()
Excuseer?!?Hoe komt gij aan mijn pre sexchange foto’s?

Ik weet nie. Zijt gij ook van den facteur?Excuseer?!?
Ben je dan een halfzus/broer of toevallig een dubbelganger?![]()
Nope, melkboer!Ik weet nie. Zijt gij ook van den facteur?
Te weinig zoons om de stiel verder te zetten?Waarom is melkboer een uitgestorven beroep en facteur niet?
Omdat melk zuur wordt en papier niet.Waarom is melkboer een uitgestorven beroep en facteur niet?