GETHEZ
Well-known member
HT en D dus??Tis MisterVeelPlezierInBedEnDaarbuiten!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
HT en D dus??Tis MisterVeelPlezierInBedEnDaarbuiten!
@Mulan please confirmTis MisterVeelPlezierInBedEnDaarbuiten!

Zwamliefhebber
| Comfortabel in Leggings
| Meester van de Airfryer 

"Waarom heb ik jou dan nooit in legging gezien?| Comfortabel in Leggings|

Het gaat over leggings. Niet te offtopic gaan aub.Sloef!
Ik ga niet in detail treden, want de breuk is niet makkelijk geweest voor ons allebei en ik denk dat "juiste persoon, verkeerde moment" wel de lading dekt.
In het zelf komen fail je niet nee maar in het laten komen...Ik heb toch gezegd dat ik terug gekomen ben om daarvoor te zorgen? I never fail!
In het zelf komen fail je niet nee maar in het laten komen...
Gisteren was dan ook niet met jou.Ik heb je nochtans niet horen klagen gisteren.
Ik vind @Vrouwtje Theelepel een goede vriendin voor zo een foto. En ik wil gerust @Slyke vervangen om eens voor te tonen hoe je zulke situaties best aanpakt.Ik stel als alternatief voor dat je met een goede vriendin afspreekt met @Slyke om het moment te reconstrueren![]()
Ah? En ik moet dus mee om te kijken hoe het moet?Ik vind @Vrouwtje Theelepel een goede vriendin voor zo een foto. En ik wil gerust @Slyke vervangen om eens voor te tonen hoe je zulke situaties best aanpakt.
@Myllana, voor het geval 6 het zelf zou vergeten zijn dat zij een heuse Beyonce is in zijn fantasie!Ah? En ik moet dus mee om te kijken hoe het moet?
Daar zit wel een heel voyeuristisch trekje aan...
En wie is de tweede vrouw die de vriendin 'speelt' van @Vrouwtje Theelepel ?