MisterV
Well-known member
At your service. Geserveerd door een 8 met wet T-shirt en wet shortje.Give me one margarita (of 4) and i'm all yours!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
At your service. Geserveerd door een 8 met wet T-shirt en wet shortje.Give me one margarita (of 4) and i'm all yours!
Onder welk mandaat beslist gij eigenlijk over de inperking van interactie tussen MisterV en Myllana? Dat ge dat over mij doet, lijkt me verdedigbaar onder een universeel maatschappelijk wenselijk mandaat, maar wat heeft MisterV juist misdaan?

Het huwelijk?Onder welk mandaat beslist gij eigenlijk over de inperking van interactie tussen MisterV en Myllana?
Alles kan kapot. Zeker als ge cocktails serveert in wet tshirt.Het huwelijk?
Dat klopt. Ook jouw schedel als haar (dan ex-) man er achter komtAlles kan kapot. Zeker als ge cocktails serveert in wet tshirt.

Hij mag gerust langs achter.als haar (dan ex-) man er achter komt![]()
Daar gaat dat "in de kast"-gedoe...Hij mag gerust langs achter.
Bij haar!Daar gaat dat "in de kast"-gedoe...
Ik doe dat onder het mandaat van "keet schoppen en drama creëren".... mijn de facto modus operandi. Dat is het mandaat waaronder ik al mijn heel leven opereer.Onder welk mandaat beslist gij eigenlijk over de inperking van interactie tussen MisterV en Myllana? Dat ge dat over mij doet, lijkt me verdedigbaar onder een universeel maatschappelijk wenselijk mandaat, maar wat heeft MisterV juist misdaan?![]()
I'd hit it.
@Myllana en die mannen maar denken dat ze weten wat jij wil... Een man met moves krijgt VEEL meer gedaan!![]()
Uit de kast gij!I'd hit it.
![]()
Ik heb nooit in een kast gezeten.Uit de kast gij!
.Zelfspot? I’m inIk heb nooit in een kast gezeten.
Ongebreideld zelfvertrouwen en zelfspot is het enige dat telt.

Kunnen wij niks aan doen dat gij u niet scheert he.Bij haar!
Ik vind zo schedels met kaarsjes in best sfeervol
Ik ben meer voor trimmen.Kunnen wij niks aan doen dat gij u niet scheert he.
Dank voor de toelichting, ik heb het zelf nooit eerder zo benoemd maar het klinkt in feite zeer herkenbaar.Ik doe dat onder het mandaat van "keet schoppen en drama creëren".... mijn de facto modus operandi. Dat is het mandaat waaronder ik al mijn heel leven opereer.
![]()