Grote datestopic! Enkel voor BG-relaties 😏

Moet dit topic gesloten worden?

• Totaal aantal stemmers
    65
Gij zijt al bezig met half de vrouwen van BG, en @Wannez met de rest (@Mulan ik zie een trend :unsure:). Van @Myllana blijft ge met uw poten AF :angry::angry::angry::angry::angry:
Onder welk mandaat beslist gij eigenlijk over de inperking van interactie tussen MisterV en Myllana? Dat ge dat over mij doet, lijkt me verdedigbaar onder een universeel maatschappelijk wenselijk mandaat, maar wat heeft MisterV juist misdaan? 🤔

sfeer-weg-sfeer.gif

Onder welk mandaat beslist gij eigenlijk over de inperking van interactie tussen MisterV en Myllana? Dat ge dat over mij doet, lijkt me verdedigbaar onder een universeel maatschappelijk wenselijk mandaat, maar wat heeft MisterV juist misdaan? 🤔
Ik doe dat onder het mandaat van "keet schoppen en drama creëren".... mijn de facto modus operandi. Dat is het mandaat waaronder ik al mijn heel leven opereer.

i-cant-just-change-my-whole-life-i-just-cant-change.gif

Ik doe dat onder het mandaat van "keet schoppen en drama creëren".... mijn de facto modus operandi. Dat is het mandaat waaronder ik al mijn heel leven opereer.

i-cant-just-change-my-whole-life-i-just-cant-change.gif
Dank voor de toelichting, ik heb het zelf nooit eerder zo benoemd maar het klinkt in feite zeer herkenbaar. ✅

Terug
Bovenaan